Fitness Seller

gasten uit LIMBURG

Bezoekers in dit topic

MrJ zei:
Noordeliijke provincies waren Fryslan, Gruning en Drenthe. ;)
ben ik blij dat van alle eerste grote steden amsterdam binnen nu en 10jaar het gaat verliezen van het water

zijn we dat ook kwijt :p

dan kan mooi eindhoven of zo de hoofdstad worden! al is natuurlijk maastricht de betere keuzen omdat het al de 2e hoofdstad van nederland is! en de hoofdstad van limboland!
 
Limboland wordt dan verstoten om de evenwicht in IQ te bewaren :D
 
MrJ zei:
Top, svp alle Limburggggers hier verzamelen.

Maken we ook nog een topic over wie er in Brabant woont en 1 voor de noorderlijke provincies. Kunnen die in 1 batch gebanned worden. :thumbup:

Uit Limburg komen de champs bro, over enkele jaren verhuizen ze allemaal naar de Randstad dan komen ze ecto systeembeheerders leren hoe het echt moet. Intussen als tuig van de richel in je sporttas graaiend om ook wat gratis IGF'jes te bemachtigen :D
 
Hmm, hoor ik daar gratis IGF? *pakt lippestift om beter voor de dag te komen*
 
tja we weten allemaal dat limburgers de slimste zijn!


ok ja! bedankt mrj

het verkloot de topic topic was ergens anders he!
 
Achja als de dijken breken hoor ik alleen nog maar het volgende op de radio: het strand van Venlo is proppenvol :D .
 
MightyDuck zei:
Uit Limburg komen de champs bro, over enkele jaren verhuizen ze allemaal naar de Randstad dan komen ze ecto systeembeheerders leren hoe het echt moet. Intussen als tuig van de richel in je sporttas graaiend om ook wat gratis IGF'jes te bemachtigen :D

Make my day punk!

Een limbo in een echte stad. Denk dat je dan Crocodille Dundee (of hoe die knakker ook mocht heten) effecten krijgt.

"Wowwww!!!! Wat is dat man?!"
"Een tram..."
"Wow dude!"

En dat alles met die zachte G. :(


Markywannabee zei:
tja we weten allemaal dat limburgers de slimste zijn!


ok ja! bedankt mrj

het verkloot de topic topic was ergens anders he!

Ik was al gestopt! :D


Maar laten we een deal maken, dit topic gaat naar het Gare Hanenhok, dan maak je in Chat * Convo een nieuw topic aan voor wie er naar de BBQ gaan vanuit Limburgggggg, ok? :p
 
MrJ zei:
Maar laten we een deal maken, dit topic gaat naar het Gare Hanenhok, dan maak je in Caht * Convo een nieuw topic aan voor wie er naar de BBQ gaan vanuit Limburgggggg, ok? :p

Moeten ze wel hun paspoort meenemen :p
 
Yeps, Limburg trappen we gelijk uit de EU. :D
 
Ken anders een limbowijf welke me toch godzalig kan ppen....mag zij wel blijven dan?
 
Als ze de inburgeringscursus doorstaat wel.

Anders helaas, sad but true, maar gaat ze toch echt keihard de grens weer over.
 
IK ben lumburger en daar ben ik trots op!
 
Yzord zei:
Ken anders een limbowijf welke me toch godzalig kan ppen....mag zij wel blijven dan?

Die mag blijven, ze spreekt de taal :rocknana:
 
psycho_b zei:
IK ben lumburger en daar ben ik trots op!

Kan je ook niets aan doen.

Professionele hulp en zware medicijnen kunnen je naw wel helpen.
 
Back
Naar boven