AndroidHealthClinic

Gastric pentadecapeptide BPC-157, heelt alles?

Bezoekers in dit topic

Gaat je test verlagen spijtig genoeg :p Alsook oestrogeen en kan nadelig voor de gewrichten zijn. Op termijn zit je dan ook zonder eigen aanmaak (ook op lage dosis) en ga je moeten nakuren wat weer slecht is voor je botten.

Geen goede keuze van de regen in de drup Thnxs
 
Geen goede keuze van de regen in de drup Thnxs

Hou ook even je bloedplaatjes in de gaten met BPC-157. Heb een vermoeden dat dit verlaagt wordt erdoor, zijn geen studies van dus is een vermoeden.
 
Bedankt Cools! Mooi stuk.

Klinkt wel heel aannemelijk. Alleen ik heb nog nooit mezelf geinjecteerd en vind het onduidelijk met hoeveelheden.

In welke mate werkt het op pezen? Hersteld het tendonose (elleboog bv)?
 
Grijs gebied, mag alleen gebruikt worden voor onderzoek in vitro of op dieren.

Alleen die delta sleep inducing peptide heeft een stimulerend effect op LH via dopamine verhoging waarschijnlijk.
is deze dan geschikt voor pct?
 
Aah jullie hebben gelijk, stom. Niks met iq te maken. Meer luiheid :)
 
Bedankt Cools! Mooi stuk.

Klinkt wel heel aannemelijk. Alleen ik heb nog nooit mezelf geinjecteerd en vind het onduidelijk met hoeveelheden.

In welke mate werkt het op pezen? Hersteld het tendonose (elleboog bv)?

Bij tendinose spreken we van een peesontsteking door overbelasting. Dit moet herstellen (en ontlast worden) en de peptide kan er dus bij helpen. Het heeft ook een ontstekingsremmend effect, maar rust hoort er nog altijd bij.

Injecteren is gewoon onderhuids, 1ml steriel water erin (is meestal een flesje van 5000mcg) en dan telkens de hoeveelheid berekenen. 0,01ml is 50mcg (1 klein streepje op 0,5ml insulinespuit).
 
is deze dan geschikt voor pct?

Mogelijk wel, maar met (landurige) dopamine verhoging is sterke mate moet je ook oppassen (zeker als je aanleg hebt tot psychoses). Je kan eigenlijk ook een L-dopa bevattende stof dan nemen zoals mucuna pruriens.
 
Bij tendinose spreken we van een peesontsteking door overbelasting. Dit moet herstellen (en ontlast worden) en de peptide kan er dus bij helpen. Het heeft ook een ontstekingsremmend effect, maar rust hoort er nog altijd bij.

Injecteren is gewoon onderhuids, 1ml steriel water erin (is meestal een flesje van 5000mcg) en dan telkens de hoeveelheid berekenen. 0,01ml is 50mcg (1 klein streepje op 0,5ml insulinespuit).

Ter aanvulling, tendinose duidt op een afwijkinde celorganisatie binnen de pees. Dit wordt ook wel een tendinopathie genoemd. Daarbij kan, maar dat is vaak niet zo, lokaal een verhoogde concentratie ontstekingsmediatoren gevonden worden. Pas dan spreek je van een tendinitis. Een tendinitis kan ook zonder tendinose bestaan, vaker is het omgekeerde het geval.

Of de diagnose juist gesteld is en of dit consequenties heeft voor het beleid is een volgende vraag, maar bij beide beelden lijkt langdurig ontlasten zeker geen goed idee. Mijn N=2 ervaring met betrekking tot dit soort beelden irt. BPC is dat het zeker kan helpen. Zeker in het geval van een tendinose mag je je afvragen waarom deze ontstaat, aardige kans dat er biomechanisch het een en ander niet helemaal lekker marcheert. Het "mooie" in dat geval: bij chroniciteit onderhoud je deze zelf.
 
Ter aanvulling, tendinose duidt op een afwijkinde celorganisatie binnen de pees. Dit wordt ook wel een tendinopathie genoemd. Daarbij kan, maar dat is vaak niet zo, lokaal een verhoogde concentratie ontstekingsmediatoren gevonden worden. Pas dan spreek je van een tendinitis. Een tendinitis kan ook zonder tendinose bestaan, vaker is het omgekeerde het geval.

Of de diagnose juist gesteld is en of dit consequenties heeft voor het beleid is een volgende vraag, maar bij beide beelden lijkt langdurig ontlasten zeker geen goed idee. Mijn N=2 ervaring met betrekking tot dit soort beelden irt. BPC is dat het zeker kan helpen. Zeker in het geval van een tendinose mag je je afvragen waarom deze ontstaat, aardige kans dat er biomechanisch het een en ander niet helemaal lekker marcheert. Het "mooie" in dat geval: bij chroniciteit onderhoud je deze zelf.

Mooi verwoord & duidelijk uitgelegd. Heb het in beide elleboog (distal). Ben helemaal opnieuw begonnen met belasten (hoge reps x laag gewicht (focus op excentrisch)). Alleen gaat het heel langzaam, heb dan ook al 2jr last van. Even geduld dus.

Zal me wat meer inlezen over BPC en evt. Ter aanvulling gebruiken.
 
Inmiddels 4 weken verder. Elke dag 2x 250 (smorgens en savonds) mcg bpc 157 gebruikt. Injecties subcutaan lumbaal boven blessure gebied. Het doel was om mijn rugconditie te verbeteren icm andere lichtere blessures (tendonitis elleboog). Elleboog voelt beter na 4 weken (zou ook natuurlijk herstel kunnen zijn), rug daarentegen niet. Sinds vorige week zelfs weer beenpijn die ik al lang niet gehad heb.

Ik vraag me dan ook af: aangezien bpc zorgt voor angiogenese, zou het mogelijk zijn dat er hierdoor meer vocht (meer permeabiliteit) ofwel meer littekenweefsel onstaat op desbetreffende plek? Zo ja zou dit natuurlijk de zenuw kunnen irriteren. Heb iig weer een aanvraag voor nieuwe mri dus ben benieuwd.
 
Laatst bewerkt:
Ik ervaar dat de injects vrij pijnlijk zijn bij mij. Ik zet 10 units per keer en damn dat brand gelijk hell... Met hgh en igf nergens last van.
 
Ik ervaar dat de injects vrij pijnlijk zijn bij mij. Ik zet 10 units per keer en damn dat brand gelijk hell... Met hgh en igf nergens last van.

Komt door het bac water waarschijnlijk. Normaal meng je 1ml bij 5000mcg BPC-157. Gewoon NaCl water is een betere optie.
 
Ik heb 2 ml genomen en dan heb ik 10 streepjes voor 250 mcg. Is wat makkelijker.
 
Back
Naar boven