AndroidHealthClinic

Gastric pentadecapeptide BPC-157, heelt alles?

Bezoekers in dit topic

Ik heb 2 ml genomen en dan heb ik 10 streepjes voor 250 mcg. Is wat makkelijker.

Volgende keer eens met NaCl water proberen, blijft lang genoeg goed.
 
Volgende keer eens met NaCl water proberen, blijft lang genoeg goed.
ik gebruik BAC water en nergens last van maar ik zet ook "maar" 2 streepjes voor 100mcg.
cools, je kunt het ook prima oraal nemen toch?
 
ik gebruik BAC water en nergens last van maar ik zet ook "maar" 2 streepjes voor 100mcg.
cools, je kunt het ook prima oraal nemen toch?

Zeer laat antwoord, maar je kan het ook prima oraal nemen.
 
net ontdekt en ook maar direct mee begonnen. 8 weken post operatie distale biceppees ruptuur. 3 weken gips, 5 weken brace (al is ie de laatste week af, herstel snel). hele hoop andere lichamelijke en mentale ongemakken en blessures. Dus als het doet wat het zegt... alles in 1 wonderdrug. Maar eerst zien..

vandaag 3e dag 2x 500mcg ochtend en avond. besteld bij usapep, dus hopen dat dit legit is. Grondstof schijnt vreselijk goedkoop te zijn, dus denk niet dat ze snel zullen klooien. Daarbij nooit teleurgesteld door usapep.

DSIP deed overigens geen drol bij mij.
 
net ontdekt en ook maar direct mee begonnen. 8 weken post operatie distale biceppees ruptuur. 3 weken gips, 5 weken brace (al is ie de laatste week af, herstel snel). hele hoop andere lichamelijke en mentale ongemakken en blessures. Dus als het doet wat het zegt... alles in 1 wonderdrug. Maar eerst zien..

vandaag 3e dag 2x 500mcg ochtend en avond. besteld bij usapep, dus hopen dat dit legit is. Grondstof schijnt vreselijk goedkoop te zijn, dus denk niet dat ze snel zullen klooien. Daarbij nooit teleurgesteld door usapep.

DSIP deed overigens geen drol bij mij.

Ben benieuwd!
 
net ontdekt en ook maar direct mee begonnen. 8 weken post operatie distale biceppees ruptuur. 3 weken gips, 5 weken brace (al is ie de laatste week af, herstel snel). hele hoop andere lichamelijke en mentale ongemakken en blessures. Dus als het doet wat het zegt... alles in 1 wonderdrug. Maar eerst zien..

vandaag 3e dag 2x 500mcg ochtend en avond. besteld bij usapep, dus hopen dat dit legit is. Grondstof schijnt vreselijk goedkoop te zijn, dus denk niet dat ze snel zullen klooien. Daarbij nooit teleurgesteld door usapep.

DSIP deed overigens geen drol bij mij.
waarvoor gebruikte je de DSIP?
 
Nog een paar vragen:

1. Wat is het resultaat van orale inname (bv onder de tong?)/ Moet het niet rond de plek ingespoten worden of kan het ook op een algemene plek?
2. Welke spuit heb je precies dan nodig? Een langere/kortere/dikkere?
3. Als je NaCI water gebruikt, spuit je dan 1ml in je vial BPC-157?

Bij voorbaat bedankt.
 
xc3dw8.jpg

a2bqwz.jpg


Dr. Eggen was zeer verrast, de breuklijn in het kuitbeen is al bijna weg. In het scheenbeen is de botdichtheid al veel beter. Er beginnen zich lijnen te vormen. Het verschil tussen de 2 foto's is ruim 3 mnd. De peptides werken goed. In april gaan de platen eruit, dat is standaard bij jonge mensen...haha
Bron: Bosco's Ongeval
 
Dr. Eggen was zeer verrast, de breuklijn in het kuitbeen is al bijna weg. In het scheenbeen is de botdichtheid al veel beter. Er beginnen zich lijnen te vormen. Het verschil tussen de 2 foto's is ruim 3 mnd. De peptides werken goed. In april gaan de platen eruit, dat is standaard bij jonge mensen...haha
Bron: Bosco's Ongeval

waar heb jij die BPC vandaan? Tot nu toe teleurstellend voor mijn andere pijntjes, echter mijn arm mobiliteit is nu nagenoeg 100%. Gaat toevallig wel erg rap ineens.
 
waar heb jij die BPC vandaan? Tot nu toe teleurstellend voor mijn andere pijntjes, echter mijn arm mobiliteit is nu nagenoeg 100%. Gaat toevallig wel erg rap ineens.

Spuit jij het in je arm of algemene plek?
 
Zou dit ook kunnenhelpen om mijn hoge bloeddruk te "genezen" ???
 
Spuit jij het in je arm of algemene plek?

lokaal onderhuids. je moet wel achterlijk zijn om in je pees zelf te spuiten (wat ze dus doen).

vandaag bij de chirurg geweest.. keek zn ogen uit dat ik 100% mobiliteit terug heb. na 8 weken. van mn litteken is amper meer wat te zien (S incisie). werd ineens met de dag minder. arm hersteld in razend tempo (jammer dat ik het niet eerder heb ontdekt, want schijnt ook atrofie tegen te gaan)

heb al weken last van mn lies. vandaag ineens zo goed als weg. dus dosering.lijkt genoeg voor systematisch (2x 500mcg per dag).

gebruik er wel pharma gh 2iu 5/7 naast (year round). dus dat goedje helpt ook wel mee.

ruime week mee bezig nu
 
Leuk die oh's en ah's van de chirurg
Mijn orthopeed stond ook te stuiteren toen hij de foto's zag...en de mobiliteit van mn voet

keep up the good work!!
 
lokaal onderhuids. je moet wel achterlijk zijn om in je pees zelf te spuiten (wat ze dus doen).

vandaag bij de chirurg geweest.. keek zn ogen uit dat ik 100% mobiliteit terug heb. na 8 weken. van mn litteken is amper meer wat te zien (S incisie). werd ineens met de dag minder. arm hersteld in razend tempo (jammer dat ik het niet eerder heb ontdekt, want schijnt ook atrofie tegen te gaan)

heb al weken last van mn lies. vandaag ineens zo goed als weg. dus dosering.lijkt genoeg voor systematisch (2x 500mcg per dag).

gebruik er wel pharma gh 2iu 5/7 naast (year round). dus dat goedje helpt ook wel mee.

ruime week mee bezig nu

Lekker man! Klinkt positief. Spuit je naci ba water in je vial bpc?
 
Misschien een beetje noob vraag maar waar kan ik het best injectie naalden halen met welke afmeting voor distal bicep (tendonis)?

By de apotheek of kan het online goedkoper?
 
Misschien een beetje noob vraag maar waar kan ik het best injectie naalden halen met welke afmeting voor distal bicep (tendonis)?

By de apotheek of kan het online goedkoper?

daxtrio.nl ;-) en dan de 12mm. maar spuit ajb niet in de pees zelf he! subcutaan! of intra maar niet in de onsteking zelf. nergens voor nodig en risicovol ;)
 
met vlagen nog wel af en toe gevoelig in mn lies bij verkeerde beweging. maar grotendeels vd dag weg. en arm gaat lekker.
wel last van zenuwpijn. maar komt (hopelijk) uit mn schoudee vandaan (toracic outlet syndrom)
 
Back
Naar boven