MuscleMeat

Gebroken elleboog

Dimac

Cool Novice
Waardering
7
Lengte
2m05
Massa
109kg
Hallo!

Ik heb mijn elleboog gebroken en dat is nogal een grote irritatie aangezien ik net weer lekker in het 3-daags fitnessritme zat. Ik loop nu 4 weken lang met gips rond.

Heeft iemand ervaring met hoelang het gaat duren voordat ik weer fatsoenlijk kan fitnessen?

Danku!

ps. ik snap dat jullie niet kunnen weten hoelang mijn lichaam erover doet om te herstellen. Maar ik hoop alleen een indicatie te krijgen. :)

Laatst bewerkt:
maand of 4-8

lol 4-8 maand... Als je uit het gips mag, 1 maand om het soepel te krijgen en dan kan je weer beginnen opbouwen. Ik schat 2-3 maand

• Topic Starter Topic Starter
Hopen dat kyle gelijk heeft dan :)
Danku!

Moet je een beetje aanvoelen he, rustig terug opbouwen, niets overhaasten. Goed naar je lichaam luisteren en dat komt wel goed :)

Heb zelf 3 maand geleden een operatie moeten laten doen aan mijn voet. En heb hier iets langer dan 8 weken in het gips gezeten. Het heeft mij 2-3 weken geduurd voor ik mijn been weer helemaal kon plooien en nog eens een 2 tal weken om het weer te gebruiken met gewichten. Ik hoop voor jou dat een arm sneller recupereert en dan zijn die 3 maand nog overdreven zelfs.

Maar zoals DrX zegt, luisteren naar wat de dokters zeggen en dan zelf aanvoelen wat kan en wat niet kan, niets forceren en geleidelijk aan opbouwen en dan komt het in orde.

• Topic Starter Topic Starter
Oke, dankje. :)
Ik wil hem absoluut niet overbelasten want ik voel me echt k*t met gips om. Kan heel veel gewoon niet doen.

Hoop er hiernaar geen last meer van te hebben

Terug
Naar boven