MuscleMeat

Gebruikers ervaring met Igf-1

of door het vasthouden van vocht..

Ben bezig met een 6-weeks IGF-1 cycle, 50 mcg op maandag, woensdag en vrijdag. Wordt er duidelijk sterker van, harder/droger en meer eetlust. Geen echte massa-toename.

Hey kerel,

Neem jij je IGF-1 tussen de cycles? of als cycle apart?
Zet jij die in de spier die je net getraind hebt of doe je het anders?

Ik zat te denken om IGF-1 tussen 2 cycles te doen om zoveel mogelijk gains te behouden.

Hey kerel,

Neem jij je IGF-1 tussen de cycles? of als cycle apart?
Zet jij die in de spier die je net getraind hebt of doe je het anders?

Ik zat te denken om IGF-1 tussen 2 cycles te doen om zoveel mogelijk gains te behouden.

Gebruik al bijna een jaar geen AS meer, maar IGF-1 is ideaal tussen de cycles om gains vast te houden, het hongergevoel op te wekken wat normaal gesproken onderdrukt wordt dan en om je ballen weer op grootte te brengen. Als je 6 weken IGF-1 gebruik kun je er ook voor kiezen om in de laatste 3 weken van je kuur al te starten om je kuur een extra boost te geven en om je ballen alvast op grootte te brengen.

Geloof nooit dat het echt shit is allemaal namaak spul under ground labs dikke troep :mad: en de mensen maar denken dat het nog echt werkt ook bizarrrr!!

Laat het maar is echt testen bij echte lab en niet van iemand anders wat aannemen die willen toch alleen maar geld verdienen!!

Ken ook jonge heeft groeihormoon jaar lang gebruikt van generic supplements heeft gewoon gaten en raare plekken ervan op zen buik gekregen echt bizarrrr :eek: en als je nou kon zien dat echt gegroeid was pffffff duss niet

Echt jammer dat mensen die rotzooi ook gewoon kopen ook als je het gebruikt neem dan de echte en niet namaak rotzooi!!

Als je gaat kuren kijk je toch niet naar paar euro meer als je dan de echt hebt of dat je underground troep koopt en dan goedkoop maarja wie ben ik pffffffff

Laatst bewerkt:
@ Mr.Doggy-style Richard V/dennis999/klaas

nope verstand gebruik ik maar zelden, maar als ik het wel gedaan had ja dan.............

@big s of is het S?

Meesten underground-labs hebben al velen testrapporten op sites staan en de test worden door gerenomeerde bedrijven in the states gedaan.
Underground wil niet zeggen dat het slecht is integendeel!!! als je procentueel kijkt naar mensen die steroiden kopen op de zwarte markt dan is het percentage dat ze nep/zwaar ondergedosseert kopen hoger bij de mensen die Human Grade (echt) kopen.
Underground spullen zijn vaak goed gedoseert, netjes verpakt, mooie labels en zoals je op dit forum kunt lezen zie je dat velen GOEDE resultaten boeken ermee.
Er zijn vele amateur bodybuilders die enkel underground spullen gebruiken omdat ze geen NEP zooi dus Human-Grade willen nemen en met deze underground spullen boeken zei goede winst in de sportschool en op het podium.
Je zult zeker wel denke dat dat enkel fabeltjes zijn van de goede reactie,s op de underground spullen, maar als je langer op dit forum zou zitten en eens met een andere insteek de posts zou lezen zul je het zelf merken.
Wat betreft de rare plekken van hgh van GS dat zou opzich kunnen er zijn altijd mensen die er NIET tegen kunnen het wil niet zeggen dat een ieder tegen groeihormoon kan of dit nu underground is of van een orginele fabriek afkomt.

Dus wat hebben we vandaag geleerd?...........................

....goede Gs Nep Niet.....

met letro wordt je ook droger hoor en tis goedkoper....

met letro wordt je ook droger hoor en tis goedkoper....

IGF gebruik je ook niet primair om vet te verliezen. IGF gebruik je om satelliet cellen te activeren en als bijkomend voordeel verlies je nog vet. Als je vet wil verliezen is T3/clenbuterol/ECA de goedkopere en superieure keuze lijkt mij

Geloof nooit dat het echt shit is allemaal namaak spul under ground labs dikke troep :mad: en de mensen maar denken dat het nog echt werkt ook bizarrrr!!

Laat het maar is echt testen bij echte lab en niet van iemand anders wat aannemen die willen toch alleen maar geld verdienen!!

Ken ook jonge heeft groeihormoon jaar lang gebruikt van generic supplements heeft gewoon gaten en raare plekken ervan op zen buik gekregen echt bizarrrr :eek: en als je nou kon zien dat echt gegroeid was pffffff duss niet

Echt jammer dat mensen die rotzooi ook gewoon kopen ook als je het gebruikt neem dan de echte en niet namaak rotzooi!!

Als je gaat kuren kijk je toch niet naar paar euro meer als je dan de echt hebt of dat je underground troep koopt en dan goedkoop maarja wie ben ik pffffffff

Ben jij niet stiekem die jongen:D

Meesten underground-labs hebben al velen testrapporten op sites staan en de test worden door gerenomeerde bedrijven in the states gedaan

JAja en dat geloof je ook zo natuurlijk ???

Ik weet wel dat het underground spul echt NIET steriel genoeg is het wordt gewoon door paar lui thuis of ergens anders gemaakt en dat is nooit steriel.

Maarja als je hun gewoon op hun woordt gelooft maakt mij niet uit pfffff gewoon doen joh hahaha niemand weet wat er precies inzit denken ze allemaal wel maarja testraporten uit de states haha staat daar ook in hoeveel afval stoffen erin zitten nope dus niet alleen de werkzame stoffen ja die zullen er wel in zitten.

Spuit jezelf maar lekker vol met afval stoffen boeije :p succes

Hahahahaha, die kerel heeft nou echt verstand van zaken, dat is duidelijk!

Terug
Naar boven