Fitness Seller

Gedachte tijdens training

Yasunni

Dutch Bodybuilder
Waardering
34
Lengte
1m85
Massa
86kg
BB'ers hallo,

Ik vroeg me af of er iets is waar jullie aan denken wanneer je bezig bent in de sportschool en op het punt staat om je set of hele training af te raffelen/beeindigen omdat je niet meer kunt.

Ik Probeer nergens aan te denken !, maar dat gaat soms niet echt..
dan aan zware koelkasten of me schoonmoeder..........

Paar goeie motivatie speeches of gewoon doorzetten, zijn toch maar paar reps denk ik dan altijd:p Lekker rusten tussen sets waardoor je met genoeg energie weer kan gassen..

aan zo weinig mogelijk

Aan me bro's op dbb die ik niet mag teleurstellen met half afgewerkte setjes.

Aan me bro's op dbb die ik niet mag teleurstellen met half afgewerkte setjes.

Ik voelde al zo iets komen.

on topic:
tijdens het trainen en het goed gaat: dan denk ik "no pain no gain."
Tegen het einde van de training, of als ik echt leeg ben: "k*t, verdomme toch , mietje, strandjanet, verkoop je homgym als je toch maar gaat aan lopen klooien". En dat werkt.

nergens aan denken en gewoon doorzetten
al dan niet met ondersteuning in de vorm van geluid: hardcore/hardstyle. Als je een goeie kick hebt en lekker hard zet krijg je vanzelf een adrenaline kick en kun je nog ff knallen
en genoeg rusten tussen je sets door

Aan het gene wat je wil bereiken

Op het moment dat ik de gym in loop ben ik in eerste instantie continue bezig met: "hou houden mijn schouders het, verkloot ik het niet, kan ik volgende week ook gewoon weer trainen zonder mijn schouders zit rot voelen"

Als ik eenmaal bezig ben: compleet leeg, srs. Alleen uitvoering, reps etc die in me opkomen. Gebeurd ook regelmatig dat ik iemand gewoon niet zie die me wel goedendag zegt. Dat hoor ik achteraf.

En tegen het einde van de training denk ik altijd:
Hoe zouden Ovosonovo, Swagger en JW deze training gedaan hebben ?

In de auto terug naar huis: vreten en douchen, enige waar ik aan denk.

Vaak niks specifieks, mischien wat ik de rest van de dag ga doen

Op het moment dat ik de gym in loop ben ik in eerste instantie continue bezig met: "hou houden mijn schouders het, verkloot ik het niet, kan ik volgende week ook gewoon weer trainen zonder mijn schouders zit rot voelen"

Als ik eenmaal bezig ben: compleet leeg, srs. Alleen uitvoering, reps etc die in me opkomen. Gebeurd ook regelmatig dat ik iemand gewoon niet zie die me wel goedendag zegt. Dat hoor ik achteraf.

En tegen het einde van de training denk ik altijd:
Hoe zouden Ovosonovo, Swagger en JW deze training gedaan hebben ?

In de auto terug naar huis: vreten en douchen, enige waar ik aan denk.

Als een lekker strak tienerk*tje; keihard en in 15 sec klaar

Aan welk gewicht ik dit keer voor mijn werksetjes ga gebruiken.

Meestal denk ik aan wat ik de volgende dag zal aantrekken naar me werk, in me hoofd laat ik dan al me kleding combinaties passeren en kies de minst beroerde uit voor de volgende dag.

You dont want to know ;)

MP3 op en verstand op nul.
Tijdens de oefeningen zelf focus ik op mijn bewegingen en beeld ik mij in hoe mijn lichaam en spieren samentrekken.

En als het ff niet meezit, gewoon jezelf eraan herinneren dat het allemaal voor het goede doel is :p

''Het zijn maar 5 reps, stelt niks voor!''

Terug
Naar boven