AndroidHealthClinic

Gedachte tijdens training

Groeien

Ik denk altijd aan hoe leeg het leven is, hoe iedereen zn dagen door leeft alsof er nog oneindig volgen, en alsof je een verdoete dag of dagen over kan doen en ik kan halen. Aan welks een vijand tijd eigenlijk is voor allen van ons, en hoe hard je ook poogt er grip op te krijgen, de klok genadeloos doortikt. Dan luister ik naar het volgende nummer:
From the moment we enter this life we are in the flow of it
We measure it and we mark it
But we cannot defy it
Have we not each experienced the sensation
That a beautiful moment seemed to pass too quickly...
And wished that we could make it linger?
Or felt time slow on a dull day...
We cannot even speed it up or, slow it down
Or can we?
En dan vind ik mezelf elke keer weer met opgetrokken knieën op de grond, in een hoekje.

nadenken over wat ik ga doen in en na de vakantie en over hoeveel boschebollen heb overgeslagen sinds ik train

Helemaal nergens aan :p ik denk enkel als de oefening die ik wil doen bezet is omdat ik dan een alternatief moet hebben :p

Aan het feit dat ik nog steeds niet meer lift dan Bill Kazmaier. Potverdomme.

Of het leuke meisje op t cardio toestel wel naar mij kijkt... Hihi

Naast het focussen op mijn huidige oefening? Helemaal nergens aan. Dat is het mooie aan de gym. Lekker liften en verder helemaal geen zorgen aan je kop hebben.

''pfff nog paar setjes in dees k*tgym dan kan ik mn prostaat weer kriebele''

Naast het focussen op mijn huidige oefening? Helemaal nergens aan. Dat is het mooie aan de gym. Lekker liften en verder helemaal geen zorgen aan je kop hebben.

Zo gaat het bij mij sinds kort ook. Voorheen dacht ik teveel aan (slechte) dingen waardoor ik me weer down ging voelen tijdens de training, maar sinds een aantal weken focus ik me nergens anders meer op dan de training zelf, wanneer ik bezig ben.
Traint een stuk lekkerder en efficiënter :D

Focus me op mezelf en op het gewicht/barbell/dumbell. Denk alleen maar, let's do this.

Lets do this LEEROOOYYYY JJEENNKKIIINSSSSS!!!!!!

Ik denk aan de plaatsing van mijn voeten, het buigen van m'n knieen. Correct uitvoeren van de oefening. Ik denk aan de spiergroep die ik wil voelen. En ook wel eens, potverdomme wat een lekkere griet, geef mij 5 minuten en ik blablabla...en dan pompem met dat ijzer :)

Kom me training niet door als ik er met mijn gedachte niet 100% bij ben. Als je dat wel kan ben je maar half-balk bezig naar mijn mening.

Hoeveelheid herhalingen tellen tijdens de set - Of de vorige set goed ging - Wat ik na deze oefening ga doen

Focus is het belangrijkste, elke gedachte laat je steeds verder afdwalen van je training. Agressie wil nog wel eens helpen, jezelf voor de b**kes slaan heeft ook wel wat. Vervolgens oorlog strepen tekenen met magnesium op je gezicht en dan doen wat je moet doen.

Alleen deze hitte is niet lekker in een homegym.. Heb maar een rustweekje ingepland. :o anders gaat mijn gedachte te veel naar zweet afvegen van mijn kop..

Terug
Naar boven