Fitness Seller

Gedachte tijdens training

Je oorlogsstrepen weggezweet? Wat een onzin, of is het meer dan 38 graden in je homegym?
Zweten doe je toch wel met dit weer, dan beter van een training.

Focus is het belangrijkste, elke gedachte laat je steeds verder afdwalen van je training. Agressie wil nog wel eens helpen, jezelf voor de b**kes slaan heeft ook wel wat. Vervolgens oorlog strepen tekenen met magnesium op je gezicht en dan doen wat je moet doen.

Alleen deze hitte is niet lekker in een homegym.. Heb maar een rustweekje ingepland. :o anders gaat mijn gedachte te veel naar zweet afvegen van mijn kop..

Focus is voor mij de reden dat ik pre-workouts gebruik.
Dat van de homegym kan ik bevestigen. Heb wel ondervonden dat ook MET een pre-workout de training alles behalve optimaal is. De temperatuur in de homegym is met deze dagen boven de 30 °.

Je oorlogsstrepen weggezweet? Wat een onzin, of is het meer dan 38 graden in je homegym?
Zweten doe je toch wel met dit weer, dan beter van een training.

Haha was puur sarcastisch :p In mijn homegym is het wel ver boven de 30 graden, ik presteer alleen helemaal niks wanneer ik zo ernstig zweet. ??? Voor volgend jaar schaf ik wel een simpel rack aan om ook buiten te kunnen trainen in de avond..

---------- Post toegevoegd 24 July 2013 om 15:24 ----------

Focus is voor mij de reden dat ik pre-workouts gebruik.
Dat van de homegym kan ik bevestigen. Heb wel ondervonden dat ook MET een pre-workout de training alles behalve optimaal is. De temperatuur in de homegym is met deze dagen boven de 30 °.

Ik reageer er niet altijd even best op.. Voel me soms slapper door een PWO, en die pomp nekt mij soms ook wel eens. Maar wanneer ik daarvoor in de mood ben is het een prima oppepper! Ja dat klopt haha, mijn ruimte heeft ook nog eens een hoogte van 4,5 meter waardoor de warmte blijft hangen.. Vaak na squat of deadlift ben ik al gesloopt

Gedachte tijdens vrijwel elke training: Kak, waar blijft men trainingsmaatje, die dude zou er al 10 minuten geleden zijn :/

gedachte:

ik ben de enige vrouw hier in de krachttraining fitness.. cool!
lach me maar uit..
we gaan zien hier het laatste lacht =)
I WON'T LOSE!

---------- Post toegevoegd 25 July 2013 om 14:55 ----------

Gedachte tijdens vrijwel elke training: Kak, waar blijft men trainingsmaatje, die dude zou er al 10 minuten geleden zijn :/

wat een sukkel.
misschien vreet ie liever chips op de bank ?

gedachte:

ik ben de enige vrouw hier in de krachttraining fitness.. cool!
lach me maar uit..
we gaan zien hier het laatste lacht =)
I WON'T LOSE!

---------- Post toegevoegd 25 July 2013 om 14:55 ----------

wat een sukkel.
misschien vreet ie liever chips op de bank ?

"I won't lose" ?

van wie/wat?

van mezelf, mijn doel/ambitie/droom.

Trainen is een fantastische manier om je kop leeg te krijgen. En om alles weer even in de goede verhouding te zien. Het is puur dierlijk. Het is een oerdrift om een krachtsinspanning van je lichaam te vragen. Met een geweldige zelfboost tot gevolg. Het zou als therapie voor psychische aandoeningen verplicht moeten worden.

Aan dat ik de hele dag heb uitgekeken naar de training, maar op de momenten dat het echt zwaar wordt wil opgeven. En dan doorzetten en trots zijn op het niet opgeven.

Vandaag was het vervelend druk, ik was moe en sjagerijnig maar desondanks lekker getraind op tempo krijg dan altijd een lekker gevoel waardoor mijn adhd hoofd een keertje niet nadenkt.
Dus nee ik dacht ff nada

Ik dacht waarom word ik blij van de tricep oefening ?

Dat heb ik echt alleen met de tricep.

De rest is een heerlijke energieboost

Oja en met mijn onderrug trianen kreeg ik pijn.

En toen dacht ik aan eric thomas @ youtube.

Pain is temporary, if i quit however it last forever. Daardoor doorgezet en de setjes afgemaakt en hij had gelijk ook nog, paar later pijn weg.

honey-boo-boo-moms-chins-evolution.jpg

Ik denk dat dit motivatie genoeg is, om toch net wel die laatste sets te knallen

Terug
Naar boven