XXL Nutrition

Gedachte tijdens training

dit is niets dan een pinda; licht gewicht!

Concentratie = innerlijke stilte. Dagelijks 20 minuten mediteren, en je zult dagelijks stiller zijn van binnen. Hierdoor kan jij je beter focussen op de training is mijn ervaring.

Ik heb vaak niet eens de energie om aan iets te denken als ik train (serieus). Trainen werkt voor mij ook als een soort meditatie omdat ik gedachtenvrij ben op het moment dat ik weer richting huis ga. Dan ben ik ook een persoon die redelijk veel over allerlei zinloze dingen nadenkt dus ik vind het wel verhelderend om met zware setjes een soort rustmomentje in mijn hoofd te creeren.

Als het zwaar word denk ik aan de fysiek dat ik voor ogen heb en bedenk ik dat dit de reden is waarvoor we het allemaal doen. Dat het het uiteindelijk allemaal waard is ed. Of ik zoek even een goed muziekje op de mp3. Dat geeft ook wel een boost soms.

Concentreer me tussendoor vooral op m'n logschriftje om 1 rep meer te maken dan de training ervoor.

Aan mijn ****ed up life waar ik me elke dag moet doorsleuren ...

ik laat me trainingsmaatje wel is namen roepen van mensen die ik echt de nek om wil draaien dat helpt me te rammen als een beest, maar ook agressieve muziek op lekker beuken

Verstand op 0, denken dat pijn fijn is.

Met andere woorden, gewoon de beuk erin!

Brazzers...

You want to be the next Andreas Cahling, so kill that iron. Grrrrr

Ik probeer de oefeningen te visualiseren :)

De spier die je aan het trainen bent? Mind muscle connection, anyone?

Als je potverdomme nou niet beter traint dan vorige week dan krijg je met kerstmis geen cheat meal!! :mad:

Werkt goed trouwens.. :p

.........

Laatst bewerkt:
Mp3 op en dan ff het liedje hart of a champion-Nelly... klinkt gay maar wel een goed oppep nummer.

Terug
Naar boven