MuscleMeat

Geef eens je mening !

Bezoekers in dit topic

Als je GH op je 40e of 50e gebruikt om je verouderingsverschijnselen tegen te gaan is 2 iu imo wel merkbaar.. Hoe oud is die kerel?

24-25 :D

ik ben ook maar wat aan het brainstormen, tgaat in iedergeval weer een tijdje duren aleer ik terug een kuur doe.

maar het hele idee achter de HGH+aas+slin staat me wel aan.

ik lees op AR ook wel nette verhalen over 2.5-4iu per dag voor een maand of 5 met wat aas erbij. het hoeft niet meteen te bruut hè.

als je op 6 maand tijd 5-7kg zuiver spier pakt en nog wat daalt in vet% met alleen wat test en gh is dat toch een goede zaak. ten eerste ben je 6 maand aan het groeien, het gaat wat trager, daarmee waarsch ook meer solide door de gh + je gebruikt zeer weinig aas en boekt toch diezelfde(of meer) resultaten die je met een 8 weekse bruute kuur zou hebben. tegen dat je dan 12 weken ofzo verder bent , ben je alweer wat verloren.

en voor de prijs moet je het ook niet doen.

stel je doet dit:

1-10: 750 Test E
1-8: 600mg Tren E
1-4: 40mg DBoll
8-12: 50mg winny

2-3 maanden later doe je

1-8: prop 150 EOD
1-8: para 75mg EOD
4-8: masteron eod

dan heb je op 5 maand tijd evenveel geld verspeeld (of toch bijna) als dat je 6 maand op 3-4iu 5on2off + 12 weken testonly op 750mg.

en veel meer als 7 zuivere droge kg's pak je meestal toch niet op 2 kuren, ongeveer wel ja. maar wat is dan het gezondste om te doen, dat is de vraag ...
 
Ik denk dat als je 3 kilo pakt op 4 iu voor 6 maanden, dat je best tevreden mag zijn op GH only. Ik denk niet dat ik er mee ga beginnen voor mn 25e.. Het is wel fijn dat alle gains solid zijn en je ze zult behouden!


Succes ermee!!
 
Ik denk dat als je 3 kilo pakt op 4 iu voor 6 maanden, dat je best tevreden mag zijn op GH only. Ik denk niet dat ik er mee ga beginnen voor mn 25e.. Het is wel fijn dat alle gains solid zijn en je ze zult behouden!


Succes ermee!!

wie zei only?

ik zeg met lichte basis van test, 500/750mg ofzo
 
Gezond dat is heel relatief. Als je voor massa wilt gaan dan moet je niet zeiken om je gezondheid. Hoe geobsedeerder je erdoor bent des te meer zul je bereiken. Als je beetje massa wilt train dan naturel dan gain je ook alleen kost meer tijd. Als je ervoor gaat ga er dan voor en doe niet het halve werk.
 
Gezond dat is heel relatief. Als je voor massa wilt gaan dan moet je niet zeiken om je gezondheid. Hoe geobsedeerder je erdoor bent des te meer zul je bereiken. Als je beetje massa wilt train dan naturel dan gain je ook alleen kost meer tijd. Als je ervoor gaat ga er dan voor en doe niet het halve werk.

wat is volgens jou half werk dan?

dus ik moet de hele rimram aan men kont invlamme volgens jou.

en naturel doortrainen haalt geen **** uit, ik kuur al maar 1x om de 6 maand, in die 6 maand kom ik geen hol meer aan want mijn fysiek die ik met kuur heb bereikt had ik anders ook niet gehaald dus die stelling is ook 2 keer niks. als ik nog naturel bijkwam deed ik het zo wel...

ik hoef niet op 6 maand 15kg beef aan te komen, je hebt kuren en kuren, ik wil gewoon beetje normaal doen en niet de halve apotheek op 8 weken plunderen
 
Schiet dus gewoon niet op met jou:D, wat wil je nou? Gainen of niet... K*t voor je dat je niet meer gaint na je kuur...
 
je wilt een bulk kuur doen met deca
maar krijgt er libido problemen van
mischien test hoger doseren leesde dat je 250 mg nam
zet hem op 500 of 750 je zal geen libido problemen hebben lijkt me
of masteron er bij nemen werd ik zeer geil van
maar ja ieder persoon reageerd er anders op
 
je wilt een bulk kuur doen met deca
maar krijgt er libido problemen van
mischien test hoger doseren leesde dat je 250 mg nam
zet hem op 500 of 750 je zal geen libido problemen hebben lijkt me
of masteron er bij nemen werd ik zeer geil van
maar ja ieder persoon reageerd er anders op

Niet vergeten te lezen voordat je wat post he ;)
 
Schiet dus gewoon niet op met jou:D, wat wil je nou? Gainen of niet... K*t voor je dat je niet meer gaint na je kuur...


hèhèhè kerel, wees nou serieus, kom je echt nog beter,voller en harder te staan de maanden na je kuur? als dat zo is ben jij DE man.

kbedoel dan wel pure op eiwitjes,training,voeding en rust. ik dus namelijk niet, kdenk velen, ik hoor toch altijd van een lichte terugval ipv vooruitgang in tsstijd.

mja goed, ik wil zeker gainen, ik kan nu evengoed 7iu zetten met 1000test+600deca en 50mg dboll maar dat was het hele gedoe niet achter dit topic. tis trouwens ook een beetje de andere kant opgegaan.

ik wou gewoon ff INFOrmeren:D hoe ik op een gezonde(re) manier kon gainen.

men prostaat is trouwens weer de oude hoor, vant moment ik androgenen stop is i weer blij.

mja we zien wel, volgende kuur is nog ff dus komt wel in orde!

bnn weekje of 4 bloed laten prikken en alles es laten checken dan weten we wat het gaat worden!
 
Gezond dat is heel relatief. Als je voor massa wilt gaan dan moet je niet zeiken om je gezondheid. Hoe geobsedeerder je erdoor bent des te meer zul je bereiken. Als je beetje massa wilt train dan naturel dan gain je ook alleen kost meer tijd. Als je ervoor gaat ga er dan voor en doe niet het halve werk.

Sja dat is wel eerlijk, een dikke 10 voor de inzet.
 
Back
Naar boven