MuscleMeat

Geef feedback op mijn trainings schema! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

En hoe kan ik nou leren om zo’n soort schema zelf te maken? Ik vind het heel interessant namelijk
Lezen, video's kijken, dingen proberen en enigszins wat kennis van herstelcapaciteit brengt je een eind. Kennis van spiergroepen, de functie ervan en hoe je ze traint is ook wel handig.
Ikzelf bedenk gewoon welke spieren je "hoort" te trainen op welke dag. Kies oefeningen uit voor de spieren die daarbij horen en vul het schema op die manier.
Ook zijn er zo ongelofelijk veel topics op dit forum, vooral de Stickys bij Trainingsschema's en Programma's kunnen je aardig op gang helpen.
Desnoods zoek je ergens in je omgeving een PT opleiding uit die je mooi in het weekend kunt doen, opties genoeg.

Als je het graag wilt leren zijn er zoveel wegen om er te komen :)
 
Lezen, video's kijken, dingen proberen en enigszins wat kennis van herstelcapaciteit brengt je een eind. Kennis van spiergroepen, de functie ervan en hoe je ze traint is ook wel handig.
Ikzelf bedenk gewoon welke spieren je "hoort" te trainen op welke dag. Kies oefeningen uit voor de spieren die daarbij horen en vul het schema op die manier.
Ook zijn er zo ongelofelijk veel topics op dit forum, vooral de Stickys bij Trainingsschema's en Programma's kunnen je aardig op gang helpen.
Desnoods zoek je ergens in je omgeving een PT opleiding uit die je mooi in het weekend kunt doen, opties genoeg.

Als je het graag wilt leren zijn er zoveel wegen om er te komen :)
Ik zit inderdaad al langer aan een PT opleiding te denken. Zou dit inderdaad het gewenste resultaat geven?
 
Ik zit inderdaad al langer aan een PT opleiding te denken. Zou dit inderdaad het gewenste resultaat geven?
Jazeker ik heb zelf Milo Performance & Education Ereps level 4 gedaan, ziekelijk veel geleerd. Veel geleerd over zelf goed bewegen, anatomie en beweging didactiek.
Mocht je er de resources voor hebben kan ik je die echt aanbevelen. Zelfs hier in Eindhoven staat die bekend als de beste (Vondelgym A'dam Zuid).
Mag je mooi gaan trainen met de Strength & Conditioning coach van Ajax & Team NL basketbal :)
 
Back
Naar boven