XXL Nutrition

Geen effect verzadigd vet op hart-en vaatziekten

Bezoekers in dit topic

Blindelings is grote onzin ignition, en dat weet je zelf ook als je mijn vorige posts hebt gelezen; ik heb onderzoek zat gelezen.
Wat betreft mono/meervoudig onverzadigde vertzuren zijn er conflicterende studies, vandaar dat ik de door jou vetgedrukte zin best kan volgen.
Zolang nog niet duidelijk is, wat beter is, lijkt het me verstandig beide soorten onverzadigde vetzuren in de voeding als vervanging voor verzadigde vetzuren te gebruiken.



Maar natuurlijk, het is heel verstandig om iets uit te voeren als dit geen bewezen positief, maar wel een mogelijk negatief effect heeft.
 
Ik verschiet van je opmerking Cools, is het nu ook jouw bedoeling al, in navolging van isdatzo, om andere conclusies dan de onderzoekers zelf te willen gaan verbinden aan onderzoeken?
Van isdatzo weten we al dat hij daar NIET gekwalificeerd voor is, ben jij dat wel?

Kennis en inzicht staat los van een opleiding. Leren doe je door studeren en ervaring doe je ôp door te bestuderen. Het is je mogelijk tot begrijpen dat je in staat stelt zelf conclusies te trekken.
De ene onderzoeker is het ook niet altijd eens met de ander of de meerderheid. En het zijn niet altijd de velen die gelijk hebben.
Wat anderen zeggen is van geen belang dus , alleen de feiten/onderzoeken zijn belangrijk.
En wie ben jij of anderen om te zeggen dat iemand gekwalificeerd is om analyses te maken?
Dit beoordeel je aan de hand van iemand zijn analyse en inzicht, niet kwalicaties.

Trouwens als het tegendeel van iets bewezen wordt is dit meestal door de enkelen. De meerderheid zit dan nog met zijn verouderde en 'zekere' conclusies. Ook nieuwe bevindingen worden door enkelen gemaakt. Vooruitgang noemt dit en de geschiedenis laat ons dit zien op alle vlakken.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven