XXL Nutrition

Geen fitness

Lukaku

Novice
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
63kg
Door de examens nu kan ik max 1 x in de week gaan fitnessen. Welk effect gaat dit hebben? Normaal doe ik een driedaagse fullbody. ( na de examens ga ik veranderen naar een 3daagse split). En welke oefeningen zou ik zeker ( dus 1 x id week) moeten doen om het negatief effect te beperken?

Mvg

Het is natuurlijk niet aan mij om te beslissen hoeveel tijd je nodig hebt om je je voor te bereiden op examens, maar heb je serieus over de hele dag geen tijd om even 45 minuten de gym in te duiken? Een lekkere training kan een goede break zijn om even alle stress eruit te gooien.

Ik zou in ieder geval lekker squaten, deadliften en benchen. Misschien ook nog de MP en wat pullups.

Check. Ik heb ook examens, en de gym is gewoon mijn pauze.
Leer jij de hele dag door van 8u 's morgens tot twaalf uur 's nachts dan? Zoniet, heb je tijd om naar de gym te gaan.

Ik doe nu drie maal per week kortere trainingen, met enkel de compounds, in plaats van 3-dagen split.

Voorbeeldje van iemand die niet 1 maar 2 hele weken niet getraind heeft.. (vakantie, cheesecakes, drinken ...)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De spieren zijn een beetje vlakker maar verder ...

Ik zou gewoon de hele week rust nemen .. Eventueel een korte lichte training om de beweging er een beetje in te houden (heel licht en hele weinig) Een deload zal je vooruitgang alleen maar helpen.

• Topic Starter Topic Starter
Check. Ik heb ook examens, en de gym is gewoon mijn pauze.
Leer jij de hele dag door van 8u 's morgens tot twaalf uur 's nachts dan? Zoniet, heb je tijd om naar de gym te gaan.

Ik doe nu drie maal per week kortere trainingen, met enkel de compounds, in plaats van 3-dagen split.

Welke oefeningen doe je dan zo allemaal?

Terug
Naar boven