XXL Nutrition

Geen honger door dit mooie weer...

Damn ik heb nu juist meer honger :)

'met dit weer' lol.. net of je in een hittegolf zit. Ik heb mijn verwarming thuis twee graden verlaagd en sommigen hebben al moeite met eten lol..

Ik heb trouwens nooit last van hitte en niet kunnen eten.
Ik kan gewoon eten al is het 40 graden:D

• Topic Starter Topic Starter
Ik begin er wel al last van te krijgen inderdaad, en in de zomer is het meestal helemaal erg, helaas :(.

dan is het gewoon genoeg. Je moet jezelf niet zo vol proppen tot je kotst. Nergens voor nodig.

2004 bulk obsessie sT is idd achterhaald.

Ofschoon ik nog steeds bulken promoot, mits iemand heilig overtuigd is dat het op lange termijn de discipline heeft om ècht trapsgewijs over een langer tijdsbestek te cutten.

Want als je niet echt stipt en gebalanceerd bent, gaat er teveel tijd overheen en kun je je leven lang blijven zitten met on esthetische vet randjes die je look veel minder imposant maken.

Drink melk .

Van warm weer krijg ik altijd meer trek in vrouwenvlees.....

Als je honger heb heb je honger, de temperatuur kan daar weinig aan veranderen, dus ik weet gewoon door.

..

Laatst bewerkt:
Probeer gewoon je eten wat op te frissen met fruit ofzo.
Wat er bij mij wel ingaat is een bord rijst/tonijn/ananasschijfjes...

Voor de rest zie ik toch weining zonlicht aangezien ik in mijn kamer zit te rotten achter mijn cursus.

bij jullie is het misschien anders maar hier in belgië, in limburg is het toch een 30 graden buiten :)

Bij mij blijft het hetzelfde

ik werknu voor mederde portie rijst met pangafilet naar binnen...over twee uur nog een keer 200 gram panga met ananas...pfff, geen brood,zuivel,aardappels of vlees meer...dan gaat het wel vervelen en wordt het eten langzaaaaammm :o

Terug
Naar boven