Fitness Seller

Geen nakuur

machiavelli

Novice
Waardering
0
een vriend van me gaat kuren met winstrol maar wilt niet nakuren met nolvadex omdat hij dat geld verspilling vind.Ik heb al gezegd dat hij dan misschien de zogenaamde b*ch tits kan krijgen maar hij schijnt er zich geen zorgen over te maken.het is wel nog maar zijn eerste kuur en gaat het bij 1kuur houden en denkt dat het daarom geen kwaad kan geen nakuur te nemen.Wat voor effect kan dit hebben op zijn lichaam? want ik maak me toch wel zorgen.hoe groot is de kans op b*ch tits dan?

b*ch tits met winstrol???

De kans is niet groot hoor. Hij heeft kans op een wat verminderde libido erna.

machiavelli zei:
een vriend van me gaat kuren met winstrol maar wilt niet nakuren met nolvadex omdat hij dat geld verspilling vind.Ik heb al gezegd dat hij dan misschien de zogenaamde b*ch tits kan krijgen maar hij schijnt er zich geen zorgen over te maken.het is wel nog maar zijn eerste kuur en gaat het bij 1kuur houden en denkt dat het daarom geen kwaad kan geen nakuur te nemen.Wat voor effect kan dit hebben op zijn lichaam? want ik maak me toch wel zorgen.hoe groot is de kan op b*ch tits dan?

Winstrol aromatiseerd niet naar oestrogeen dus druk maken om gyno is niet nodig.

Hoewel de mening verdeeld zijn betreffende wel of geen nakuur met een winstrol only zou ik gewoon een nakuur nemen. Baat het niet dan schaad het zeker niet.

Dr. Worf zei:
Baat het niet dan schaad het zeker niet.

Daar ga ik binnenkort nog een topic over openen. Ik krijg van Nolva een zeer droge huid (rond mijn neus bijvoorbeeld) en ik las eerder dat Nolva de aanmaak van IGF vermindert.

• Topic Starter Topic Starter
Dr. Worf zei:
Winstrol aromatiseerd niet naar oestrogeen dus druk maken om gyno is niet nodig.

Hoewel de mening verdeeld zijn betreffende wel of geen nakuur met een winstrol only zou ik gewoon een nakuur nemen. Baat het niet dan schaad het zeker niet.

bedankt voor de snelle en duideleke reacties

Yzord zei:
Daar ga ik binnenkort nog een topic over openen. Ik krijg van Nolva een zeer droge huid (rond mijn neus bijvoorbeeld) en ik las eerder dat Nolva de aanmaak van IGF vermindert.

Die droge huid zou bij mij alleen maar een voordeel zijn tegen de acne. Ook heeft nolvadex een positief effect op het cholesterol wat vaak door de AAS wat aangetast is.

ik las ergens dat nolva niet goed is voor je spieren

2aU zei:
zoek het maar eens op dan en geef ons de link,

Nolvadex has been shown to behave as estrogens in skeletal muscles (5). This is a very good thing for every athletes except bodybuilders. You see, estrogens protect muscle cells from the training-induced damages (5-6). It means that one can train more without damaging his muscles. Recovery will also be much faster. But for bodybuilders, the training-induced damages are a key ingredient to trigger growth. Nolvadex will therefore reduce the muscle building effects of resistance training.

(5) Koot RW, Amelink GJ, Blankenstein MA, Bar PR. Tamoxifen and oestrogen both protect the rat muscle against physiological damage. J Steroid Biochem Mol Biol. 1991;40(4-6):689-95.
(6) Naessens G, De Slypere JP, Dijs H, Driessens M. Hypogonadism as a cause of recurrent muscle injury in a high level soccer player. A case report. Int J Sports Med. 1995 Aug;16(6):413-7.

http://www.mesomorphosis.com/articles/dharkam/avoid-nolvadex.htm

Terug
Naar boven