Fitness Seller

GEEN sportmaatje

Status
Niet open voor verdere reacties.

sportivity

Novice
Waardering
0
Hallo allemaal!

Wij, een groep tweedejaars studenten van de opleiding Sport, Gezondheid & Management aan de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen, hebben een dienst bedacht waarmee we mensen bij elkaar willen brengen door middel van sport.
Wij vinden dat iedereen de kans moet hebben om een sportpartner te zoeken in de sport die hij/zij beoefent of wil gaan beoefenen.

Wij weten als geen ander hoeveel positieve kanten sporten wel niet heeft, wat de kracht van sport is en wat voor een belang het heeft voor de mensen. Het doel van Sportmatching is dan ook om de gezondheid van onze leden te bevorderen, zowel op sociaal als lichamelijk vlak. Daarnaast willen wij, door middel van sport, mensen bij elkaar brengen die elkaar stimuleren om te gaan sporten. Dit zorgt niet alleen voor maatschappelijke waarde maar ook voor een sterkere binding.

Heb jij nog geen sportpartner of lijkt het jou leuk om een keer met iemand anders te sporten dan je vaste sportpartner? Meld je dan ‘gratis’ aan op www.sportmatching.nl en ontdek hoe leuk het is om met verschillende mensen te sporten!

groetjes

’t SportMatching team

Lijkt me erg leuk ja zo'n sport maatje. Doet ie ook boodschappen en het huishouden of hangt dat van het maatje af?

nken ze ook een beetje?

[Link niet meer beschikbaar]

Daar zou ik wel een cardiosessietje mee willen doen :)

Die mag wel achter me staan bij het squaten hoor. :eyebrow:

Ofnee, tijdens haar squaten wil ik er wel eff helpen.

Mag je je sportmaatje anaal vernederen;)

:rolleyes: :spam: :spam: :spam: als het een lekker wijffie is meld ik me wel aan ,, wat is dit voor kansloos gedoe zeg als je gaat sporten kom je vanzelf mensen tegen.
op het moment dat je al gestimuleerd moet worden door een ander, nou dan ben je goed bezig

Leuk , maar toch maar niet .

niks sportmaatje, meer een datingsite voor sportende / bewegende mensen :grumble:

Sorry hoor, maar da's écht een k*tidee :P haha
Als dat echt een idee van jullie is voor een project oid zie ik jullie toekomst als "sportkundige" somber in :D

15x t woord sport in zon klein stukje tekst :/

Weet je wat ik doe het gewoon, ik verpest jullie aktie. Echt dit is zo kansloos, jullie zetten vrouwen op die pagina he. De meeste zijn al uitgewoond en willen gewoon verder uitgewoond worden. Bah smerige verkapte coïtus site van jullie.

tja wat moet ik van zeggen. Veel plezier ermee. Het is inderdaad gewoon een datinsite, niet iets waarmee je echt fanatieke ( wedstrijd ) sporters mee blij maakt....

Beetje kansloos het niveau van de reacties hier, maar over het algemeen kan ik de mensen niet ongelijk geven. Zo'n sport-dating site is misschien iets voor te dikke breezertjes, maar niet echt iets voor de wat meer fanatieke sporter. Op zich is het idee nog wel aardig, maar in de praktijk is het onmogelijk een fatsoenlijke match te maken. Een beter alternatief is: "Ga naar de sportschool... en raak bevriend met iemand die daar vaker traint op tijden dat jij er ook komt en vraag of je met hem (of haar) samen kunt trainen".

Of niet en train gewoon alleen en vraag anderen alleen je te helpen als je hulp nodig hebt (advies, spotter). Mensen op dit board trainen niet voor de gezelligheid, maar voor resultaten.

Nu even een ander plan: "adopteer een newbie" Wat als ervaren sporters zich zouden aanmelden om een jongeling onder hun hoede te nemen. Dat zou de jongeling enorm veel tijd schelen in het afleren van wat sport-"instructeurs" hen aanleren en meteen iets zouden kunnen leren van iemand die wel ervaring heeft. Ik heb het eerste jaar ook aangekloot totdat ik onder andere deze site ontdekte en veel betere informatie kreeg over trainen en vooral voeding. (dit alles als onderdeel van het elite DBB membership uiteraard :))

/edit: Om nog even een voorbeeld te geven, zie maar eens hoe goed DBC01 vooruit is gegaan nadat hij met Ryu is gaan trainen. (niet dat ik DBC01 een newbie wil noemen :D)

Wat een rukidee. En hoezo komen jullie die meuk hier spammen als je bij sport niet eens 'bodybuilding' kunt invullen? Toen ik zocht op 'fitnessers' in de regio groningen kreeg ik alleen een gay van 30 die aan bergbeklimmen deed.

wazzup zei:
Beetje kansloos het niveau van de reacties hier, maar over het algemeen kan ik de mensen niet ongelijk geven. Zo'n sport-dating site is misschien iets voor te dikke breezertjes, maar niet echt iets voor de wat meer fanatieke sporter. Op zich is het idee nog wel aardig, maar in de praktijk is het onmogelijk een fatsoenlijke match te maken. Een beter alternatief is: "Ga naar de sportschool... en raak bevriend met iemand die daar vaker traint op tijden dat jij er ook komt en vraag of je met hem (of haar) samen kunt trainen".

Of niet en train gewoon alleen en vraag anderen alleen je te helpen als je hulp nodig hebt (advies, spotter). Mensen op dit board trainen niet voor de gezelligheid, maar voor resultaten.

Nu even een ander plan: "adopteer een newbie" Wat als ervaren sporters zich zouden aanmelden om een jongeling onder hun hoede te nemen. Dat zou de jongeling enorm veel tijd schelen in het afleren van wat sport-"instructeurs" hen aanleren en meteen iets zouden kunnen leren van iemand die wel ervaring heeft. Ik heb het eerste jaar ook aangekloot totdat ik onder andere deze site ontdekte en veel betere informatie kreeg over trainen en vooral voeding. (dit alles als onderdeel van het elite DBB membership uiteraard :))

/edit: Om nog even een voorbeeld te geven, zie maar eens hoe goed DBC01 vooruit is gegaan nadat hij met Ryu is gaan trainen. (niet dat ik DBC01 een newbie wil noemen :D)[/QUOTE]

:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven