AndroidHealthClinic

Geen superstorm op komst ( LOL )

arnoldfan

Monstrous Giant
Waardering
7
Lengte
1m50
Massa
160kg
Vetpercentage
1%
DE BILT - Weerkundigen van het KNMI sluiten een 'superstorm' dit weekeinde uit. De Brit Piers Corbyn voorspelde begin deze maand een storm met windsnelheden van 200 kilometer per uur in Noord-West Europa, die ook Nederland zou treffen.

Die berichten missen iedere wetenschappelijk onderbouwing, aldus een woordvoerder van het weerinstituut. ,,Het weer kan komende dagen best onstuimig worden, maar dat is heel normaal voor de tijd van het jaar.''

Het KNMI heeft sinds de voorspelling van Corbyn opvallend veel telefoontjes en mailtjes van verontruste mensen gekregen. ,,Iedere dag komen er tussen de vijftig en honderd telefoontjes binnen met vragen over de 'superstorm'.'

Wat een angsthaazen zeg :P'

Weervoorspellers die het weer verder dan 3 dagen vooruit voorspellen moet je altijd wantrouwen.

Ik voorspel een superstorm binnen nu en 10 jaar !

:orly:

:yarly:

• Topic Starter Topic Starter
Ik was het alweer vergeten nadat ik het hoorde.Hoe kan het dat er zoveel angstige mensen zijn die er echt voor gaan bellen :D

begint op glazenbol werk te trekken....

Topic #10 over de superstorm. Ik wacht het af, en blijf hopen. Alleen al om het KNMI keihard op z'n bek te zien gaan. :D

hoop wel dat die brit gelijk krijgt.. hou wel van een beetje spektakel.. het weer is hier altijd saai :zzz:

Jeps, storm zou wel een keer leuk zijn.

Hij waarschuwde! dat ze het zelfs 24 uur vantevoren nog niet konden voospellen, en hijheeft het verschoven naar kerst :p

Volgens de website van WeatherAction is Piers Corbyn in staat om grote stormen met bijna 100 procent zekerheid te voorspellen. In de acht maanden dat Corbyn actief is met zijn voorspellingen is hij alleen in de periode 5 augustus tot en met 8 augustus de mist ingegaan. Het regenfront trok toen noordelijker dan verwacht. Elsevier meldt dat Corbyn ook claimt de orkaan te hebben voorspeld, die afgelopen week Bangladesh trof.

Als je dan leest dat hij maar 1x in de mist is gegaan begin je toch te twijfele;)

Volgens de website van WeatherAction is Piers Corbyn in staat om grote stormen met bijna 100 procent zekerheid te voorspellen. In de acht maanden dat Corbyn actief is met zijn voorspellingen is hij alleen in de periode 5 augustus tot en met 8 augustus de mist ingegaan. Het regenfront trok toen noordelijker dan verwacht. Elsevier meldt dat Corbyn ook claimt de orkaan te hebben voorspeld, die afgelopen week Bangladesh trof.

Als je dan leest dat hij maar 1x in de mist is gegaan begin je toch te twijfele;)
Al 2 keer. Vorige week(?)/week daarvoor zou er ook al een flinke storm moeten zijn gekomen.

Terug
Naar boven