AndroidHealthClinic

"Superstorm is paniekzaaierij"

Er komt gewoon een tweede zondvloed... om atheïsten te laten verdwijnen, was idee van God+Allah. Let maar op ergens deze maand gaat er één of andere gek een grote houten boot bouwen.

je loopt achter T, die boot heb ik allang gebouwd!
:eek::D

waarom denk je dat ik een DBB-Meeting wil organiseren op Curacao?

ik heb sterke mensen nodig die mijn boot het water in willen duwen!
;)

nou ben idd benieuwd.. scheelt me weinig als dr een storm komt.. de nederlandse huisjes zijn wat steviger dan die plaggehutjes elders

voor wanneer is die storm precies? hopelijk op een weekdag, dan hoef ik vast niet te gaan werken :D

Er komt gewoon een tweede zondvloed... om atheïsten te laten verdwijnen, was idee van God+Allah. Let maar op ergens deze maand gaat er één of andere gek een grote houten boot bouwen.

Je hebt teveel naar Bruce al Mighty gekeken

Er komt een verhaal over een man die met ongebruikelijke technieken een maand van te voren een storm aankondigt, ja duhh, natuurlijk is het dan niet zeker dat die storm er komt. :rolleyes: Een storm kan je normaalgesproken immers maar een paar dagen van te voren zien aankomen.

Dachten die mensen die nu roepen 'ziejewel er komt geen storm' dat het normaal was dat je dat een maand van te voren weet ofzo? Natuurlijk niet. Dat het KNMI dat zegt is niet opeens het bewijs dat het verhaal niet klopt natuurlijk.

Ik moet het ook allemaal nog zien of het gebeurt, maar wat ik wel opmerkelijk vind is dat de minder extreme storm die we waarschijnlijk vrijdag krijgen ook al eind oktober door deze kerel is voorspeld. Als hij daar gelijk over had, wat volgens het KNMI ook al onmogelijk was, is het misschien toch niet zo'n kwakzalver...

Alleen al om die gasten van het KNMI eens op hun bek te zien gaan hoop ik dat die storm er komt. :D

Alleen al om die gasten van het KNMI eens op hun bek te zien gaan hoop ik dat die storm er komt.
:bow:

ik wil ook wel een storm een keer wat spanning kan geen kwaad
die 3mm sneeuw die er tegenwoordig valt begint ook al saai te worden
dan maar wat flinke wind

mocht die storm er niet komen allemaal raam open en ventilator aan ?
ik wil sowieso dat knmi geen gelijk krijgt :p

verdomme moet ik mijn bestelling van die paar kub hout weer annuleren

Tegen die tijd ga ik wel een speertje werpen :D!!!

Natuurlijk is het allemaal bullcrap. Al die verhalen over flinke zonnevlammen, overstromingen etc zijn ook nooit echt zo uitgekomen als ze vertelden. Of dan weten ze een keer wat zeker, zoals een meteorietenregen, en dan is het bewolkt. Altijd zulk soort onzin. Neenee, spannende dingen gaan wij niet meemaken hier.

Natuurlijk is het allemaal bullcrap. Al die verhalen over flinke zonnevlammen, overstromingen etc zijn ook nooit echt zo uitgekomen als ze vertelden. Of dan weten ze een keer wat zeker, zoals een meteorietenregen, en dan is het bewolkt. Altijd zulk soort onzin. Neenee, spannende dingen gaan wij niet meemaken hier.

waarom zorg je nou voor zo'n anti climax :(

je loopt achter T, die boot heb ik allang gebouwd!
:eek::D

waarom denk je dat ik een DBB-Meeting wil organiseren op Curacao?

ik heb sterke mensen nodig die mijn boot het water in willen duwen!
;)

ach, elladushi in combinatie met een pomp, en je kan met de halve caraibische bevolking de wereld rondvaren.

Ach, een paar ontwortelde bomen, een hondertal omgeklapte paraplu's. Misschien eventueel nog een auto of fietser geraakt door een omgewaaide boom. Veel meer dan dat zal het niet worden.

Terug
Naar boven