MuscleMeat

Corbyn houdt vol: Superstorm komt eraan!

Ben benieuwd. Ik wacht vol spanning af.

• Topic Starter Topic Starter
Hmz, heeft die kerel een rekje supercomputers in z'n tuinhuis staan of zo? Of een linkje met het bovennatuurlijke?

En WAAROM wordt er gesteld dat zo'n persoon de cycloon in Bangladesh voorspelde, ZONDER dat we een manier krijgen om dat te verifiëren?

Goeie vraag ja. Iedereen neemt dat klakkeloos over, maar ik heb nog geen bewijs gezien. Het is trouwens wel zo dat hij de hevige regenval in Engeland heeft voorspeld en ook met die vorige storm zat ie toch redelijk goed, was alleen niet zo heftig als voorspeld. Ik ben er iig nog niet van overtuigd dat het een kwakzalver is.

Edit: net ff gekeken op deze site en er is nog niet veel aan de hand maar het gaat wél waaien...

tip: op ngc is nu een documentaire bezig die over tornado's gaat

Ik zal eens even wat wind veroorzaken hier!:mad::cool:

eerst omvallen door de wind en dan geloven

Ergens hoop ik wel dat het waar is, gebeurd er hier nog eens wat. Hoop alleen dat er niet teveel bomen omvallen hier, vooral op de parking waar de wagen staat...

Wij gaan vanavond serieus benen trainen, dus ik hoop dat het niet gaat waaien
:no::help:

Hehe, we zijn eindelijk weer thuis.

Nee, we zijn niet weggewaaid, dus het verhaal van Corbyn waait wel over ;)

Het stormt hier! Windkracht 11, aan de kust van Friesland.

Komt goed uit want ik ga zondag kitesurfen. Wel de bedoeling dat het een beetje waait. Nou, ik mag dalijk blij met windkracht 6 zijn denk ik. Superstorm....stelletje mafketels.

Terug
Naar boven