Fitness Seller

Geen vetverlies

fab22

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m89
Massa
83kg
Vetpercentage
18%
Hallo,

Ik ben 1 maandje aant cutten maar ik heb geen enkel % vet verloren lijkt het net.
Toen ik begon had ik 20% en nu nog steeds is m'n vet 20%.
Ik zou graag willen dat ik m'n vet op 10-15% zou hebben.

Mijn training ziet er als volgt uit:

Ik doe 1 warm up setje van 20 reps en 4 werk setjes van 15 reps.
In een van die dagen doe ik ook de buikspieren dat is per training dag verschillend.

Dag 1:
Bankdrukken
Schuin bankdrukken
Fly's
Cable triceps pushdown
Cardio 45 min

Dag 2:
Squaten
Bar Military Press
Dumbbell Lateral Raise
Dumbbell Shrug
Cardio 45 min

Dag 3:
Cable Close Grip Pulldown
Cable Front Pulldown
Cable Rear Pulldown
Machine back extension
Row oefening wat de hele rug doet trainen
21 (biceps)
Cardio 45 min

Bijlagen

Iets je kcal verlagen en ipv 45min cardio (low intensity) HIIT doen.

Je eet ongeveer 500kcal onder je onderhoud en doet daar ook nog eens cardio bij.. Je verbrand veel te veel waardoor je meer spiermassa zal verliezen dan vet!

Wat ik nu doe is 300kcal onder mijn onderhoud eten ongeveer en HIIT cardio waarbij ik ongeveer 200kcal verbrand.
Je kan ook 500kcal onder je onderhoud eten en niet cardio of op onderhoud eten en 500kcal verbranden met cardio

Er klopt iets niet in jouw schema.
Je zegt dat je aan het cutten bent, maar in je schema is target op bulken ingesteld...
Bovendien ligt het % vet in de EKV-verhouding te hoog.

Check je schema eens dubbel na.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Je eet ongeveer 500kcal onder je onderhoud en doet daar ook nog eens cardio bij.. Je verbrand veel te veel waardoor je meer spiermassa zal verliezen dan vet!

Wat ik nu doe is 300kcal onder mijn onderhoud eten ongeveer en HIIT cardio waarbij ik ongeveer 200kcal verbrand.
Je kan ook 500kcal onder je onderhoud eten en niet cardio of op onderhoud eten en 500kcal verbranden met cardio

Oke, bedankt dus ik moet iets meer gaan eten en minder cardio doen toch?
Wat is HIIT cardio?

---------- Post toegevoegd 10 June 2013 om 15:05 ----------

Er klopt iets niet in jouw schema.
Je zegt dat je aan het cutten bent, maar in je schema is target op bulken ingesteld...
Bovendien ligt het % vet in de EKV-verhouding te hoog.

Check je schema eens dubbel na.

Zal ik doen!
Welke waardes van EVK is dan wel geschikt voor te cutten?

Je zegt dat je alle oefeningen op 4x15 doet.
Ik zou als ik jou was ook wat oefeningen op kracht doen zoals 3x3, 5x3, 3x5, 5x5, 4x6, 6x4 etc etc
Een redelijk indicator voor een goede cut met zo min mogelijk spierverlies is als je kracht niet te hard is achteruit gegaan.

Ik zit ook in de Cut en doe alles 4x10 !! werkt bij mij perfect deed voorheen alles 4x8 en heb een tijdje 4x12 ( licht) 4x10 ( iets zwaarder) 4x8 ( zwaar) en 4x6 ( zwaarste gewicht )

Terug
Naar boven