AndroidHealthClinic

Geen vooruitgang meer ?

tripke

Novice
Waardering
0
Hey ,

Ben sinds september 2008 serieus bezig met trainen en eten.
De eerste maanden full body getraind en redelijk wat vooruitgang geboekt samen met bulken. Ik had alleen geen of weinig cardio gedaan dus gevolg een Bf van rond de 20%. Nu heb ik een nieuw voedingsschema waar alles beetje lager ligt en ben ik sinds 3 maanden een nieuw schema begonnen met vooral dumbbells. Ik merk nu dat ik de laatste maanden geen vooruitgang meer boek. Is er veel mis met voedings en/of trainingsschema ? Of tijd voor iets nieuws ?

Ben M, 32j, 72 kg

Bijlagen

Hey ,

Ben sinds september 2008 serieus bezig met trainen en eten.
De eerste maanden full body getraind en redelijk wat vooruitgang geboekt samen met bulken. Ik had alleen geen of weinig cardio gedaan dus gevolg een Bf van rond de 20%. Nu heb ik een nieuw voedingsschema waar alles beetje lager ligt en ben ik sinds 3 maanden een nieuw schema begonnen met vooral dumbbells. Ik merk nu dat ik de laatste maanden geen vooruitgang meer boek. Is er veel mis met voedings en/of trainingsschema ? Of tijd voor iets nieuws ?

Ben M, 32j, 72 kg

Bekijk bijlage voedingsschema_bulken.xls
Bekijk bijlage Trainingsschema.doc

Harder trainen.

Wat wil je nu? Cutten of bulken?

Mocht je willen cutten dan moet er wel degelijk wat veranderen aan je schema's. Dan mis ik bijv. de cardio, etc.

Hoe lang ben je met je trainingen bezig? Als ik zondag mag inschatten ben je (in een beetje drukke sportschool) een behoorlijke tijd bezig...

zoveel whey? bijna elke maltijd een schep, je wilt massa bijkomen eet is wat echt voedsel!

• Topic Starter Topic Starter
Nee was aan 't denken om lichtjes te blijven bulken zolang mijn Bf maar niet nog verhoogt. Zondags begin ik om 9 uur. Ben bijna de enigste dan.
Dus das geen probleem. maar met trainingsschema een beetje in orde ?

schema is redelijk al zou ik mss 2 incline oefeningen doen ivp1.
bij je schouders zou ik Barbell press behind neckweglaten en bij je rug altijd die row oefenin doen ivp die andere;)
[/FONT]

Je training lijkt me wel goed, voldoende rust ook. Mischien eens iets anders proberen (als je dat nog niet deed). Voeding: 2900 kcal vind ik niet bijster veel om te bulken. Persoonlijk zou ik de maaltijd na je training wat meer eten nog. Je zit een hele nacht zonder eten en je spieren proberen zich te herstellen na een zware training.
Lijkt me sterk dat het aan je whey-gebruik ligt want je krijgt genoeg andere eiwitbronnen binnen. Neem trouwens zelf ook 100 gr. per dag.

Terug
Naar boven