MuscleMeat

Geen vooruitgang meer

Ik weet alleen dat dit voedingsschema 4300kcal is

Waarschijnlijk dankzij de weider mass gainer. Waarom 300 gr mass gainer per dag?

Maar niet bijkomen op 4300 lijkt me vreemd. En 4300 kcals is te veel voor u.

Uw onderhoud komt op een 3300 kcals. Jij zit daar 1000 boven. En ik heb als activiteitsfactor dan zeer actief ingegeven.
Dus mss is uw werkelijke onderhoud nog minder. Dan zit je nog meer dan 1000 kcals boven je onderhoud.

• Topic Starter Topic Starter
Ik doe intensief werk dus verbruik wel wat per dag , maar heb altijd al moeilijk bijgekomen . In begin had hij het op 3900kcal staan en kwam ik niks bij , daarom de verhoging van kcals .

Ik doe intensief werk dus verbruik wel wat per dag , maar heb altijd al moeilijk bijgekomen . In begin had hij het op 3900kcal staan en kwam ik niks bij , daarom de verhoging van kcals .

Hoelang zit je hier al op? Mss nog effe afwachten.

Hoelang zit je hier al op? Mss nog effe afwachten.
Met 3900 heb ik 2maanden gedaan bleef gewoon op gewicht , nu ben ik al wel wat bijgekomen maar krijg geen volume in spieren , word wel harder en iets breder maar niet veel en buikje is ook wel wat bijgekomen , wat ik tege zomer tog wat droger wil . Maar zoals hier gezegd ga ik eens een split schema gebruiken .

Met 3900 heb ik 2maanden gedaan bleef gewoon op gewicht , nu ben ik al wel wat bijgekomen maar krijg geen volume in spieren , word wel harder en iets breder maar niet veel . Maar zoals hier gezegd ga ik eens een split schema gebruiken .

Nu ja op een bepaald niveau gaat het sowieso moeilijker gaan.

Hoe meer spiermassa je hebt hoe moeilijker het gaat gaan. Ik deed op het laatste een 2 tal jaar over 2 kg.Zelfs iets langer nog.

Toen woog ik wel 80 kg. En ook maar even. Even wat minder hard trainen (ziek,lichte blessure) en ik zakte zo terug.
78 kg daar bleef ik makkelijker op zitten.

Dus 4kg op 5 maand dan mag je niet klagen :) Ik heb een 10 jaar gedaan om naar de 80 te raken. Geen één week overgeslagen.

Nu ja op een bepaald niveau gaat het sowieso moeilijker gaan.

Hoe meer spiermassa je hebt hoe moeilijker het gaat gaan. Ik deed op het laatste een 2 tal jaar over 2 kg.Zelfs iets langer nog.

Toen woog ik wel 80 kg. En ook maar even. Even wat minder hard trainen (ziek,lichte blessure) en ik zakte zo terug.
78 kg daar bleef ik makkelijker op zitten.

Dus 4kg op 5 maand dan mag je niet klagen :) Ik heb een 10 jaar gedaan om naar de 80 te raken. Geen één week overgeslagen.
Met dit te horen voel ik me toch al beter , alleen zou ik zo graag die vormen erin krijgen vooral borstkas dan , die wil ik echt vooruit samen met armen maar ik zal er ooit wel komen dan , geduld en hard werken:flexing:

Met 3900 heb ik 2maanden gedaan bleef gewoon op gewicht , nu ben ik al wel wat bijgekomen maar krijg geen volume in spieren , word wel harder en iets breder maar niet veel en buikje is ook wel wat bijgekomen , wat ik tege zomer tog wat droger wil . Maar zoals hier gezegd ga ik eens een split schema gebruiken .
Waarom zou een split je beter laten groeien? Je traint alles dan zo weinig per week, terwijl je na een training maar zo'n 2 dagen groeit.

Weeg je je pasta gekookt af?

Lijkt me echt sterk dat je niet aankomt op 4300 kcal, maar waarom 2 x massgainer op een dag? Kost dat niet rete duur? Je kan net zo goed een shake maken met pindakaas, havermout, whey, melk en eieren?
Ga geen split volgen maar een full body programma (of UBLB).

Lijkt me echt sterk dat je niet aankomt op 4300 kcal, maar waarom 2 x massgainer op een dag? Kost dat niet rete duur? Je kan net zo goed een shake maken met pindakaas, havermout, whey, melk en eieren?
Ga geen split volgen maar een full body programma (of UBLB).

Die massgainers kosten niet zo veel meer tegenwoordig. Maar als je er 300 gr per dag van gaat nemen is je pot wel snel leeg.

Maar denk dat als je de hoeveel kcals die die mass gainer geeft in echt voedsel gaat kopen je duurder uitkomt. Maar ik zou toch gaan voor gewone voeding ipv massgainers.

4300 kcals is een massa aan eten dan moet je echt wel een zeer actieve levensstijl hebben zeker met ts zn stats.

Mooi gewicht gezien je lengte, respect. Hoe hoog was je BF dan ongeveer?

op die 80 geen idee. Mn abs waren duidelijk zichtbaar en strepen in mn schouders,binnekant borst. 10%? Maar die heb ik ook maar heel effe kunnen vasthouden.
Was gewoon een piekmoment. Jammer genoeg.
Ik hoop van wel terug naar de 75 te raken. op een 10% Meer moet ik niet meer op hopen denk ik.

Die massgainers kosten niet zo veel meer tegenwoordig. Maar als je er 300 gr per dag van gaat nemen is je pot wel snel leeg.

Maar denk dat als je de hoeveel kcals die die mass gainer geeft in echt voedsel gaat kopen je duurder uitkomt. Maar ik zou toch gaan voor gewone voeding ipv massgainers.

4300 kcals is een massa aan eten dan moet je echt wel een zeer actieve levensstijl hebben zeker met ts zn stats.
Ik las op een site van die massgainer dat je niet meer dan de aanbevolen hoeveelheid per dag mag nemen, dat was 100 gram geloof ik. Dus dan is 300 gram teveel...

Zelf massgainer maken. Zal waarschijnlijk wel wat goedkoper zijn als je in bulk maakt. En misschien ook wel betere ingredienten.

Zelf massgainer maken. Zal waarschijnlijk wel wat goedkoper zijn als je in bulk maakt. En misschien ook wel betere ingredienten.

Ben er ook geen voorstander van. Zelf maken is beter. Maar ze zijn wel makkelijk als je enorm veel moet eten op een dag. Krijg je makkelijker binnen dan nog meer vast voedsel.
Of als je echt geen tijd hebt om te eten (op het werk tss door bv)

Je kunt zelf toch ook enigzins nadenken... Als je niet bijkomt moet je meer eten als je te veel bijkomt ga je minder eten..

Ben er ook geen voorstander van. Zelf maken is beter. Maar ze zijn wel makkelijk als je enorm veel moet eten op een dag. Krijg je makkelijker binnen dan nog meer vast voedsel.
Of als je echt geen tijd hebt om te eten (op het werk tss door bv)
Heb idd echt een tijd om zelf te maken dus kopen is gewoon makkelijker , misschien wel duurder maar anders komt het er niet van , mijn dag is meestal ingedeeld in slapen,trainen en bij mijn vriendin zijn dus ja:rolleyes:

meer pindakaas op brood :p

Terug
Naar boven