Fitness Seller

Géén weer voor een BB' er

• Topic Starter Topic Starter
Gorilla-Man zei:
In de winter verbruikt je lichaam meer energie aan het op temperatuur blijven, ideaal voor cutten

Cutten in de winter? Wat doe jij zomers dan? Bulken? :roflol:
Cutten in de winter is mosterd na de maaltijd vrind.
In de winter hou je juist meer vet vast om jezelf te wapenen tegen de kou.
Je metabolisme gaat trager, alles gaat trager.
De winter is misschien leuk voor wat boardheaumeaus hier die dan tenminste niet meer hun t-shirtjes aanhoeven waar ze magertjes in uitkomen, die niet van rokjes kijken en mooi vrouwelijk schoon in schaarse kleding houden, da's best maar voor een gemotiveerd sporter is het funest.

In de winter verbruikt je lichaam meer energie om op temperatuur te blijven en dit gaat ten koste van alles; je humeur, je kracht, je afweersysteem (met de winter wordt iedereen grieperig en verkouden).

Maar vooral volhouden hoor, ik las net een draadje van afgelopen zomer waarin veel van de mensen die hier posten de zomer zo aanbidden...zeggen ze.
Ga dus vooral door met de winter te prefereren boven de zomer, dat komt er betrouwbaar over nadat je in de zomer hebt gezegd hoe heerlijk je het vindt, die bikini's en warmte... :rolleyes:

Als ik nou morgen zeg dat Coleman zwart is, dan zul je zien dat er een paar opstaan die zeggen dat ie blank is :D

Laatst bewerkt:
Die hele ****ing winter stelt toch geen hol voor, paar koude dagen en dat was het dan. Is toch mooi zo'n cyclus, in de winter beuken om er in de zomer weer te staan. Alle dagen zon worden de meesten toch maar lui van want dan is het weer te warm om trainen. Zijn we nou mannen of mietjes ! :mad:

Papkindjes zetten dan ook nog eens de verwarming hoger, juist iets wat virussen heerlijk vinden. Gevolg verkoudheden en griepjes. Trek gewoon een trui extra aan ! Genicht over die mieterige winters in Nederland.

Te warm om te trainen? Heb ik nooit last van gehad. Trainde in Spanje in een sportschool zónder airco (ja Lloret-pussies, díe gym daar dus!). Zweten en workout, heerlijk.

Spieren warm, alles warm en soepel, zaaalig! :D

DBC01 zei:
Cutten in de winter? Wat doe jij zomers dan? Bulken? :roflol:
Cutten in de winter is mosterd na de maaltijd vrind.
Ik cut wanneer ik vet kwijt wil en bulk wanneer ik aan wil komen, wat de kalender aangeeft maakt voor geen ene zak uit. Is voor jou anders natuurlijk, jij moet als je van de zomer weer ergens op een of andere trendy vakantielokatie vertoefd er wel een beetje tussen passen, ook ben je eigenlijk 10 jaar te oud.

Maar goed eet jij jezelf maar over de 120kg terwijl je zodra de test uit je lijf is nog steeds een iel mannetje in de spiegel ziet vanwege je vervormde zelfbeeld en algemene mentale gezondheid die je hebt vanwege alleen voor bodybuilding te leven (en dat terwijl je nooit een voet op het podium zal zetten) en smijt er over een maand of 2 weer een kuur tegen aan om enigsinds gedefineerd voor de dag te komen, vergeet niet in april paasen nog ff af te zeiken, al die zielige mensen die opeens chocola gaan eten enzo man het lijkt carnaval wel, kan je vast wel weer een soort van zelf ophemeld collum achtig iets overschrijven

Ik wil dat de gele er weer is... :cool:

Heatstroke heb je sneller te pakken dan onderkoeling, tegen kou kan je jezelf kleden tegen warmte niet. Ik presteer ook nog wel bij extreme warmte (mede door jaren fietsen) maar optimaal is anders.

@DBC Jezus wat een mietje !

Dit is BULK weer man, tijd om te groeien ! Gewoon hard trainen en veel vreten !!

Gorilla-Man zei:
Ik cut wanneer ik vet kwijt wil en bulk wanneer ik aan wil komen, wat de kalender aangeeft maakt voor geen ene zak uit. Is voor jou anders natuurlijk, jij moet als je van de zomer weer ergens op een of andere trendy vakantielokatie vertoefd er wel een beetje tussen passen, ook ben je eigenlijk 10 jaar te oud. -> :roflol: Ga ook schrijven!!!

Maar goed eet jij jezelf maar over de 120kg terwijl je zodra de test uit je lijf is nog steeds een iel mannetje in de spiegel ziet vanwege je vervormde zelfbeeld en algemene mentale gezondheid die je hebt vanwege alleen voor bodybuilding te leven (en dat terwijl je nooit een voet op het podium zal zetten) en smijt er over een maand of 2 weer een kuur tegen aan om enigsinds gedefineerd voor de dag te komen, vergeet niet in april paasen nog ff af te zeiken, al die zielige mensen die opeens chocola gaan eten enzo man het lijkt carnaval wel, kan je vast wel weer een soort van zelf ophemeld collum achtig iets overschrijven

Daarom zou je je er ook niet over op moeten winden kerel, tis allemaal niet zo serieus als het lijkt. Je bent niet de eerste die zich -totaal misvattend- opwindt over iets dat mensen met meer inzicht gewoon laten liggen, danwel zich rotlachen want it's all about entertainment, elk topic weer :D en dat zal zo blijven. Altijd! :)

Tenslotte is dat podium niet groot genoeg voor ons allemaal dus niet iedereen heeft die domen. :rolleyes:
Ik begon te schateren van je eerste alinea die sterk opgebouwd was (ik let meer op tekstinhoud dan dat ik me erger) maar de rest berust op natte vinger werk waar menigeen zich aan heeft gewaagd maar wat niet werkt, sorry :sob:

Pak alinea 1 nogeens op en zet 'em dóór, je was net zo sterk op weg,laat je niet afleiden door je irritatie maar ga ervoor! :thumb:

Laatst bewerkt:
De titel Erelid heb je wel verdiend Diebiesie ! :D

DBC01 zei:
Daarom zou je je er ook niet over op moeten winden kerel, tis allemaal niet zo serieus als het lijkt. Je bent niet de eerste die zich -totaal misvattend- opwindt over iets dat mensen met meer inzicht gewoon laten liggen, danwel zich rotlachen want it's all about entertainment, elk topic weer :D en dat zal zo blijven. Altijd! :)

Tenslotte is dat podium niet groot genoeg voor ons allemaal dus niet iedereen heeft die domen. :rolleyes:
Ik begon te schateren van je eerste alinea die sterk opgebouwd was (ik let meer op tekstinhoud dan dat ik me erger) maar de rest berust op natte vinger werk waar menigeen zich aan heeft gewaagd maar wat niet werkt, sorry :sob:

Pak alinea 1 nogeens op en zet 'em dóór, je was net zo sterk op weg,laat je niet afleiden door je irritatie maar ga ervoor! :thumb:
Serieus joh?

Trouwens knap dat je helemaal op mijn schrijfsT (voor zover zoiets bestaat) richt en daar wat loos commentaar over geeft, hoef je niet voor je zelf en de mensen hier in te gaan op het feit dat je nog steeds een iel mannetje in de spiegel ziet wat direct te wijten is aan je mentale gezondheid (ja ik val hier met 2 dingen in herhaling zelfs) goedzo jongen hou jezelf maar groot met de hoeveelheid middelen die in je lichaam rondzwerven zal het je allemaal niet deren, iedereen zou je posts tijdens je nakuur in de gaten moeten houden

Laatst bewerkt:
Oh ja en weet je wat koud is ? Op 5800 meter slapen in een tentje bij -15 tot -25 en dan om half een er al uit omdat je naar beneden rolt in dat tentje. Twee uur wachten tot dat de toppoging begint op een richeltje van 1x1. Tot zover mijn sterke verhalen :p

Ik zal even ingaan op je antwoord, ipv schrijfsT die ik overigens wel vermakelijk vond maar je bent niet zo'n schrijversliefhebber merk ik:

Ik zie geen iel mannetje in de spiegel, ik zie wel steeds een voor verbetering vatbaar persoon in de spiegel. Dat daaraan hard gewerkt wordt, met periodiek doping als hulpmiddel, is een feit en ik ben (geloof ik) niet de enige op dit board.

Als je de drang naar figuurverbetering en anabolengebruik afdoet als een 'typisch DBC-probleem dat verder uniek is' dan leef je ver van de waarheid op dit forum, in je gym en op deze planeet. Je figuur willen verbeteren is namelijk niet voorbehouden aan jonge gastjes beste Gorilla, er zijn meer mensen met deze sport bezig.
Dat de één er meer moeite voor moet doen dan de ander is een gegeven, daarom zou je mensen die ouder zijn of minder aanleg hebben dan jouw superbody juist moeten aanmoedigen ipv neer te kijken op het feit dat ze hun best doen.

Hou mijn nakuur in de gaten want die is, zoals mensen weten die me langer kennen, minstens zo spectaculair te lezen als de kuur zelf. :thumb:

Schilder mij echter niet af als een 365-dagen-per-jaar kurend geval want dan zit je er ver naast. Als je zulke mensen wilt aanvallen moet je bij andere members zijn, alleen verhullen die liever dat ze leven bij de gratie van doping. Als je goed oplet zie je wie het zijn :)

Zo compleet geantwoord denk ik? :)

Zowel compleet als prettig leesbaar en dat vooral wegens het achterwege laten van stoerdoenerij ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit was pas koud ! :cool: Moi is degene in die blauwe donsjas, tweede van links.

Door die jas lijk ik groter :D Dat donsjak was echter monsterlijk groot en warm. Zelfs ruim boven de 5500 meter liep ik nog te zweten.

Hoe lang ben jij joh???

Je lijkt een reus!

Mijn nichtje zit veel in die contreien, beklimt alles wat er in Azie aan bergen is, als ik die verhalen van d'r hoor denk ik: Doe mij maar een mietjesvakantie op een eiland. :cool:

Terug
Naar boven