MuscleMeat

Geen YouTube meer voor Turkse internetters

En dit land moet bij de EU? :roflol: :nowai:

Inshallah Youtube:mad:

Achterlijk land .

Lijkt me niet dat de gewone Turk hierop zit te wachten. Zal wel weer een grap zijn van een stel onaantastbare mafbaarden. Erg jammer weer, deze stap achteruit.

wat een zeikers ... mja pech voor hun ...

censorship's a b*ch :bierbang:

turkije -fail!

Youtube is al een jaar ofzo geblokkeerd hoor

maar kunnen er allemaal op via omweggetjes dus

ronduit belachelijk.

Zo ongewoon is censuur niet op i-net.... zelfs in Nederland en België worden er op wat sites flink gecensureerd.. vaak ook op sites waar je het niet zou verwachten.....

OT... RIP Youtube.. :(

Ja, want ze laten Turkije binnen zonder voorwaarden in z'n huidige staat. Zo werkt politiek.

Je weEt ToG?

Anders fl*kkeren we nederland ook maar uit de Eu (Gregorius nekschot affaire, anyone?)

Hehe idd. Daarbij vind op bijv. YouTube zelf ook nogal eens censurering plaats.
Er zijn hier zelfs politici die de wet op godslastering graag wat meer actief gebruikt willen zien.
Maar dat is natuurlijk wel wat anders dan een behoorlijk frequente censurering, op grond van kritiek op het leger, Ataturk etc. De website van Richard Dawkins is ook al een tijdje gebanned in Turkije. De invloed van freakshows als Adnan Oktar is een beetje eng.

• Topic Starter Topic Starter
zoals onze politieke structuur nu in elkaar zit.. (lees politici en hun streven naar macht)
leidt dit steeds als ultimatum naar FASCISME.
simpele boerenlogica om dit te verstaan..
Alle haantjes krabbelen om zo veel mogelijk onderling te zeggen te hebben..
het hele hanenkot vecht om zoveel mogelijk macht te hebben over de kiekens onder hun.
na verloop van tijd schijt die op de hoogste tak op de kop van alle anderen..

Laatst bewerkt:
zoals onze politieke structuur nu in elkaar zit.. (lees politici en hun streven naar macht)
leidt dit steeds als ultimatum naar FASCISME.
simpele boerenlogica om dit te verstaan..
Alle haantjes krabbelen om zo veel mogelijk onderling te zeggen te hebben..
het hele hanenkot vecht om zoveel mogelijk macht te hebben over de kiekens onder hun.
na verloop van tijd schijt die op de hoogste tak op de kop van alle anderen..

Je zou bijna denken dat het mensen zijn, die politici. Persoonlijk vind ik Nederland weinig fascistoïde. Als ik je natuurmetafoor (pikorde) wat verder door mag trekken: selectie. Hetgeen het volk lust, verschijnt in Den Haag. De rest sterft uit. De stem als de Grote Selector. :D

• Topic Starter Topic Starter
Je zou bijna denken dat het mensen zijn, die politici. Persoonlijk vind ik Nederland weinig fascistoïde. Als ik je natuurmetafoor (pikorde) wat verder door mag trekken: selectie. Hetgeen het volk lust, verschijnt in Den Haag. De rest sterft uit. De stem als de Grote Selector. :D

idd allemaal menselijk.. ook al horen we het niet zo graag.

yep, de stem is de kiekenboer zijn hakmes.. zo nu en dan komt em binnen en... :D
Alleen zitten de dikste vethanen ongeschonden mooi aan de kant en kakelen de jong zotten wat in hun hoofd... zodat ze springen op hun maat..
Het zijn die vette oude kemphanen die de scepter in handen hebben.
Ze zijn wat meer geslepen en vallen niet zo op..

Is al een flinke tijd zo.

Censuur ftw

Terug
Naar boven