MuscleMeat

Geert wenst je een goed 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
2007

Iedereen die deze column leest wens ik een fantastisch 2007 toe.

Zelf kijk ik met plezier terug op het jaar 2006, het jaar dat de Partij voor de Vrijheid als nieuwe politieke beweging maar liefst negen zetels won met de verkiezingen. Uiteraard zullen wij in de Kamer onze stem zoveel mogelijk laten horen en onze standpunten verdedigen en uitdragen. Dat is nodig, helemaal nu het CDA, de CU en de PvdA besloten hebben om in een centrum-links kabinet met elkaar verder te werken aan een Nederland vol dhimmi’s.

Onderwerpen als immigratie, integratie en veiligheid zullen weer op de achtergrond blijven en uiteindelijk verzwegen worden. Dat eenderde van de bevolking in 2050 uit allochtonen bestaat wordt door die partijen natuurlijk als een multiculturele verrijking gezien. En zo moddert Nederland maar aan.

Een goed voorbeeld is Samir A, een veroordeelde moslimterrorist van Nederlandse bodem. Op zijn 16e reisde hij samen met een Marokkaans schoolvriendje naar de Oekraine, om zich aan te sluiten bij de Tsjetjeense rebellen. Begin december dit jaar (eindelijk) schuldig verklaard aan het voorbereiden van terreuracties. Deze stoere terrorist is niet gediend van vrouwen op zijn afdeling en gaat in hongerstaking. In plaats van de rug recht te houden en niet toe te geven aan zo’n belachelijke actie, werd hij snel overgeplaatst. Direct heb ik van Minister van Justitie Hirsch Ballin geëist dat deze overplaatsing ongedaan gemaakt zou worden. Inmiddels is een tweede terreurverdachte, Ismael A. ook in hongerstaking gegaan. Gaan straks alle islamitische gevangenen in hongerstaking omdat er bepaalde dingen niet zouden stroken met hun geloof? Ik ben benieuwd welke gevangenis het eerste halal-vlees gaat opdienen. Nog even en geëist wordt dat bewakers uitsluitend in djellabah de soep serveren.

Van deze terroristen ben ik inmiddels wel wat gewend, maar gisteren viel ik pas echt van mijn stoel: terwijl hulpbehoevenden in Nederland bij het RIAGG en de thuiszorg massaal op de wachtlijst komen, sturen deze door de overheid betaalde clubs wel verplegers naar het Rifgebergte om allochtonen met problemen bij te staan. Ik dacht aan een hoax kan ik u zeggen, maar helaas, het was echt waar.

En dan Europa: Op 1 januari is de Europese Unie opnieuw uitgebreid. Ditmaal met de nogal corrupte landen Roemenie en Bulgarije. De grenzen gaan ook open voor Poolse werknemers die veel banen zullen gaan wegkapen. En politiek Den Haag slaapt rustig verder…..

Wij niet! Mijn Partij voor de Vrijheid zal niet meeslapen. Geen politiek-correcte spelletjes om de grijze Haagse muizen te behagen. Geen concessies aan de linkse journaille die Den Haag in zijn wurggreep heeft. Maar problemen die burgers dagelijks ervaren eerlijk benoemen en daar oplossingen voor aandragen.
Wij gaan voor een Nederland dat meer investeert in de betere veiligheid van zijn burgers, beter onderwijs voor zijn kinderen en menswaardige zorg voor zijn ouderen. Een land dat zijn geschiedenis eer aan doet en niet buigt voor een groep middeleeuwers.

Geert Wilders

hij heeft wel een punt m.b.t de kwestie in de gevangenis

Ben blij dat ik op hem gestemd heb.

wie maakt een poll aan " wie overleeft 2007 niet door een aanslag?"

Wilders, mijn stem heb je :bow2:

t*ring man, alles wa hij zegt zou zo uit mijn mond kunnen komen.. echt geweldig

Laatst bewerkt:
Leeft ie nou nog steeds?

hongerstakers in de gevangenis moeten ze lekker honger laten leiden. geen aandacht aan besteden. Het moet toch niet gekker worden dat mensen die een straf uit zitten kunnen eisen wat ze willen. Een gevangenis straf betekend een beperking (of het einde) van de vrijheid en het verliezen van bepaalde rechten. Daarbij hoort in mijn ogen dus ook het recht om dit soort zaken te eisen.

Als Linkse SP aanhanger, zijn er een aantal punten waar ik brood inzie. O.a. omtrent de Europese Unie en het allochtonen percentage, nu eindelijk de economie wat aantrekt moeten we die beschermen en ons niet teveel werk uit handen laten nemen.

Verder is er idd wat voor te zeggen dat een veroordeelde op deze wijze zijn zin kan doordrijven.

Maar het feit dat velen van zijn aanhangers de doodstraf van Saddam steunen, gaat er bij mij niet in.

Ik vraag me af hoelang geert is

*Kijkt op het internet voor graven van bekende personen

Geert is echt een lange kerel kan ik je vertellen

Achja, tegen links kan je toch niets beginnen in landen als België en Nederland. In de media is links nu eenmaal altijd goed en alles wat een beetje opschuift naar rechts is fout. Het enige wat de PVDV bereikt is nog meer politieke verdeeldheid waardoor centrum rechts (vvd) minder macht heeft als het gaat om regeringen vormen. In plaats van een centrum partij te vormen die zich minder extreem profileert krijg je meer oppositie partijen die veel stemmen krijgen maar in realiteit altijd weinig te zeggen zullen hebben. De PVDV of SP zijn daar mooie voorbeelden van, Vlaams Belang idem. Samengevat: mooie woorden, weinig daden.

• Topic Starter Topic Starter
Heerlijk hoe mensen hun ware aard makkelijk onthullen als je ze maar een naam laat lezen :roflol:

probleem is dat geert alles wat hij roept niet waar kan maken
en zijn stemmers te dom zijn om dit te snappen
en tevens niet beseffen dat 5 middelmatige rechtse partijen slechter is voor rechts dan 1 grote.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven