Fitness Seller

Geert Wilders: Zijn beste en grappigste uitspraken

Voor clowns ga ik wel naar het circus.

Bevestigend ook weer die avatar van TS in combinatie met de beste uitspraken van Wilders.

uitlachen idd.

wat een absolute wereldster

de nvu als avatar, met een aanhang van neo-nazis inclusief hun parTeider. echt stoer.

Trek je jezelf ook af op dit soort filmpjes voor het slapengaan?

Ik heb toch wel een paar keer gelachen hoor. Wat een amateurs zitten daar in de kamer. Ik denk dat Richard de Mos wel de kroon spant. :roflol: wat een gek. Is er nog iets van Brinkman?

Geen formele beheersing van de Nederlandse taal, platte uitspraak die je ook weleens op straat hoort in armoedige buurten, foutieve uitdrukkingen als het om de essentie gaat en het eigen beleid of dat van andere fractiegenoten door geheugenverlies tegenspreken, werkt lekker langs elkaar heen daar.

Door het eigen inaccurate web van woorden raakt men verstrikt in zichzelf. Zo hier en daar poogt men er aangeleerde one liners van Geert in te slingeren en deze ook tevergeefs creatief te bewerken waarna het kant noch wal raakt.

Dit is het taal niveau van een ras zuivere allochtoon binnen het Koninkrijk Der Nederlanden.

Slechte stand-up comedian, nog slechtere politicus!!

Die avatar van TS is toch die racistische partij of vergis ik mijzelf nou?

Die filmpjes zijn inderdaad vrij kinderachtig, past wel bij het niveau van degenen in beeld.

Je doet net alsof dit alleen bij de PVV gebeurd. Bij andere partijen zal het af en toe net zo erg zijn alleen maakt daar niemand zo'n dom filmpje over. Echt zo'n links antwoordt pfff

Je doet net alsof dit alleen bij de PVV gebeurd. Bij andere partijen zal het af en toe net zo erg zijn alleen maakt daar niemand zo'n dom filmpje over. Echt zo'n links antwoordt pfff

Er lopen inderdaad ook domkoppen rond bij andere partijen maar de PVV spant toch wel de kroon. Wie je ook in beeld brengt, het lijkt allemaal op slecht cabaret.

Brinkman brengt het er misschien nog het beste vanaf maar die heeft zich buiten de kamer dan weer belachelijk gemaakt.

Er lopen inderdaad ook domkoppen rond bij andere partijen maar de PVV spant toch wel de kroon. Wie je ook in beeld brengt, het lijkt allemaal op slecht cabaret.

Brinkman brengt het er misschien nog het beste vanaf maar die heeft zich buiten de kamer dan weer belachelijk gemaakt.

Laat me raden, jij stemt niet zeker niet op de pvv?

Overdrijven is een vorm van humor, en Wilders beheerst het prima :D

Mensen vragen zich altijd af waarom ze de (extreem-rechtse) oppositie zoveel belastinggeld betalen, welnu hiervoor dus, gratis cabaret :D

De PVV krijgt amper geld omdat het geen echte partij is. Dit cabaret wordt gesponsord door Hawk and Zion.

Terug
Naar boven