MuscleMeat

gek of niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

kemal

Novice
Waardering
0
er kwam gisteren tijdens het trainen een jongen van 20 op me af en hij vroeg of ik aan anabolen kon komen.naar een half uur lachen om het feit dat ik zelf veel moeite moet doen om een kuurtje te vinden
begonnen we te praten en vroeg ik me af, als zon jonge jonge die haast geen spiermassa heeft en een dikke buikje aas gaat gebruiken wat de resultaten zijn?

heb hem dat wel afgeraden te gebruiken;)

hangt er van af, wat zijn je stats nu?

• Topic Starter Topic Starter
het is niet voor mij bedoelt en de stats van die jongen 175 en mischien 85/90kilo

(HIJ IS GEEN BODYBUILDER) zoals ik zij hij heeft totaal geen spiermassa

Damn, ik heb blijkbaar 2 mijlpalen nog niet gehaald

1 - dat mensen me vragen of ik gebruik (alleen eens een als grap bedoelde opmerking gekregen)
en nog beter
2 - dat mensen mij gaan vragen of ik ze ook aan anabolen kan helpen.

Ah well, weer 2 doelen op mijn lijstje :)

---------- Toegevoegd om 08:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:07 ----------

het is niet voor mij bedoelt en de stats van die jongen 175 en mischien 85/90kilo

(HIJ IS GEEN BODYBUILDER) zoals ik zij hij heeft totaal geen spiermassa

Anabolen werken ook bij mensen die er geen verstand van hebben, MAAR !!!!!

Als je weet wat je doet werken ze veel beter... en dat weet je pas als je hebt laten zien op naturel wijze in staat te zijn je vet te verliezen en spiermassa aan te zetten. Als je dat niet kunt is de kans erg er groot dat je kuurt veel minder effect gaat hebben dan mogelijk zou zijn. (plus dat ze zich waarschijnlijk door achterlijke doseringen of anderszins (bijvoorbeeld geen nakuur of zo) zichzelf meer kwaad dan goed doen).

dicht

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven