Ik meen ergens gelezen te hebben dat je hardgekookte eieren langer in de koelkast kunt bewaren als je ze onder water zet, kan iemand dit bevestigen? En hoelang kan je ze dan bewaren?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik meen ergens gelezen te hebben dat je hardgekookte eieren langer in de koelkast kunt bewaren als je ze onder water zet, kan iemand dit bevestigen? En hoelang kan je ze dan bewaren?
Hmm vreemd ik lees hier dat je het heel lang kan bewaren, maar als ik er een paar kook en bewaar wordt de binnekant helemaal grijs.
Is dit niet schadelijk als de dooier helemaal grijs is ?
Haha soms denk ik die Hummer is briljantAls je ze nou eens gewoon diezelfde dag, of de dag erna opeet..?

Als je ze nou eens gewoon diezelfde dag, of de dag erna opeet..?![]()

Dan heb je de eieren te lang of te heet gekookt. Dit is een proces die voortkomt uit stoffen uit het ei-wit en de dooier. Ook niet vergeten de eieren te laten schrikken onder koud water, anders blijven ze gewoon doorgaren.Hmm vreemd ik lees hier dat je het heel lang kan bewaren, maar als ik er een paar kook en bewaar wordt de binnekant helemaal grijs.
Is dit niet schadelijk als de dooier helemaal grijs is ?
Ik heb gewoon een eierkoker waar er 7 tegelijk in gaan
Kan ik ze altijd "vers" koken en hoef ik ze ook niet te bewaren.
gaat dat zoveel sneller dan..ik pleur er altijd 6 of meer in klein steelpannetje..