Fitness Seller

Geld verdienen met Youtube

Op Nederlandse markt zou ik mij niet vestigen.

Als je ziet wat de Amerikaanse grote YT gasten verdienen. Praat je over 1 a 2 ton per jaar.
Maar 90% heeft nog apart bedrijf naast hun YT kanaal.

Nederlandse YT verdienen genoeg om appartement te betalen.
Oud klasgenoot heeft 1 van de bekendste NL video's gemaakt.
Is wel geinig, en heeft met YT wat meer dingen bereikt.
Maar met YT an sich, gaat het hem niet worden.

voeding tips, filmpje van in de gym , recepten

Het aantal mensen die echt goed geld verdienen met YT is echt laag hoor. Je krijgt geen drol per view, dus je moet al snel miljoenen views per maand halen wil je een leuk bedrag verdienen. Heb een paar interviews gezien met voortvarende YT-ers, die waren meestal al jaren bezig voordat ze doorbraken.

Net zoals je om geld te verdienen met BB een echte passie voor de sport nodig hebt, heb je voor geld te verdienen met youtube echt een passie nodig voor de attentionwhore uithangen.
Je moet gewoon in je bloed zitten om zoveel mogelijk aandacht te willen krijgen van random strangers, geld is een leuke bijkomstigheid moest je gaan verdienen, maar geen noodzakelijkheid.

Het aantal mensen die echt goed geld verdienen met YT is echt laag hoor. Je krijgt geen drol per view, dus je moet al snel miljoenen views per maand halen wil je een leuk bedrag verdienen. Heb een paar interviews gezien met voortvarende YT-ers, die waren meestal al jaren bezig voordat ze doorbraken.

Valt reuze mee ouwe, zodra je een partnership hebt verdien je geld dmv ads. Nu is het zo dat door adblock dit ontzettend verminderd is. Wist dat er een jaar geleden vele YT-ers zeiden dat ze ruim 30% minder verdienden. Sindsdien is het zo dat er gekeken wordt naar algemene views ipv mensen die de ads bekijken. Gemiddeld verdien je 4 dollar per 1000 views. Is nog steeds behoorlijk bikkelen als je er echt mee wilt verdienen, daar niet van

Of gewoon zoals TMW iets van 4-5 kanalen hebben en 76000 views per dag krijgen. Was een site die alle stats berekent, ben hem even kwijt

Gemiddeld 4 dollar per 1000 views? :roflol:

Was t maar zo'n feest dan maakte ik meer internet geld dan Hoody.

---------- Post toegevoegd Mon 15 Oct 2012 om 01:16 ----------

Net zoals je om geld te verdienen met BB een echte passie voor de sport nodig hebt, heb je voor geld te verdienen met youtube echt een passie nodig voor de attentionwhore uithangen.
Je moet gewoon in je bloed zitten om zoveel mogelijk aandacht te willen krijgen van random strangers, geld is een leuke bijkomstigheid moest je gaan verdienen, maar geen noodzakelijkheid.

Qft

YouTube is iets wat je doet om t plezier en t geld is een leuke bijkomstigheid. Doe je t voor t geld ben je gedoemd te falen..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

heeft i dus 2500 euro mee verdiend of zo?

Deze

Heb beetje dezelfde droge k*t humor als hem.
Als mijn carrière op het ROC Leiden voor Algemeen Kassa Manager Assistent medewerker niet lukt, ga ik YT proberen.

moet je van houden begin is leuk maar veeeel te lang vind ik.

speaking for myself : attension span on this one is low

Valt reuze mee ouwe, zodra je een partnership hebt verdien je geld dmv ads. Nu is het zo dat door adblock dit ontzettend verminderd is. Wist dat er een jaar geleden vele YT-ers zeiden dat ze ruim 30% minder verdienden. Sindsdien is het zo dat er gekeken wordt naar algemene views ipv mensen die de ads bekijken. Gemiddeld verdien je 4 dollar per 1000 views. Is nog steeds behoorlijk bikkelen als je er echt mee wilt verdienen, daar niet van

Of gewoon zoals TMW iets van 4-5 kanalen hebben en 76000 views per dag krijgen. Was een site die alle stats berekent, ben hem even kwijt

eerder 4 dollar per 1000 views hoor:cool:

Gemiddeld 4 dollar per 1000 views? :roflol:

Was t maar zo'n feest dan maakte ik meer internet geld dan Hoody.

---------- Post toegevoegd Mon 15 Oct 2012 om 01:16 ----------

Qft

YouTube is iets wat je doet om t plezier en t geld is een leuke bijkomstigheid. Doe je t voor t geld ben je gedoemd te falen..

Kattenfilmpjes doen het altijd goed

http://www.youtube.com/watch?v=F2q7fw3PdFA&feature=relmfu

deze brengt regelmatig hele simpele filmpjes uit, heeft standaard honderdenduizenden views per filmpje

---------- Post toegevoegd Wed 17 Oct 2012 om 02:54 ----------

maar blijft leuk om te zien :3
lache

Terug
Naar boven