Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

hier heb ik toch niks aan, link gewoon je kanaal man waar ben je bang voo

Boeien, is wel leuk. Alsof jij wel binnenloopt met youtube.
Ik heb nooit gezegd een bmw te rijden op kosten van youtube.

Haal je daar goed geld mee binnen?
Ik heb hier ook aan gedacht. Het is volgens mij essentieel dat je goede televisie maakt. Echte entertainment. Ik kan me niet voorstellen dat je echt rijk wordt van aan-el-kaar geknipte filmpjes. Originele content is echt een pre.

Niet echt..
Het recept voor succes in Nederland =
Minecraft, dom kunnen lullen en giveaways.
Haha ieder geval beter dan dat
---------- Post toegevoegd Sat 13 Oct 2012 om 22:52 ----------
Op 19 jarige leeftijd je eigen huis kunnen kopen, zonder hypotheek, door youtube..
Kwestie van persoonlijkheid, originaliteit en geluk![]()

of slim zijn en doen wat het meeste views krijgt.
funny catvideos met hopen tags

Wie zegt richten op NL? Ik heb van Amerikaanse kennissen gehoord dat dit soort dingen veel views oplevert.

Als je gegarandeerd snel succesvol wilt worden moet je gewoon huge balls hebben en ouwehoeren met mensen. De gast uit dit topic http://forum.dutchbodybuilding.com/f62/gekke-rus-prankt-mensen-op-straat-alpha-as-****-gtfih-309124/ bijvoorbeeld, in een korte tijd heel succesvol geworden en dat zag je ook van ver al aankomen.
En mensen die zeggen dat het niet mogelijk is hebben gewoon een slechte mindset, het is zeker wel mogelijk.
Er zijn genoeg lui die rond de 100 dollar per dag verdienen met youtube. Dit zijn dan voornamelijk lui die zich op de amerikaanse markt focussen. De filmpjes zelf zijn daarbij niet het belangrijkste. Het belangrijkste deel is het sturen van traffic naar die filmpjes. En dat gebeurt meestal niet via youtube. Heb je eenmaal redelijk wat traffic erop zitten en is het ook nog eens een leuk/aardig filmpje dan kan het al vrij snel viral gaan.
Aha.
Google verkoopt advertenties per view, zeg .02 dollar cent per view. En jij vangt misschien de helft hiervan, zeg, .01 dollar cent.
100,000 views = 1,000 dollar.
Right, zit ik in de buurt? Werkt het zo?
Aha.
Google verkoopt advertenties per view, zeg .02 dollar cent per view. En jij vangt misschien de helft hiervan, zeg, .01 dollar cent.
100,000 views = 1,000 dollar.
Right, zit ik in de buurt? Werkt het zo?