XXL Nutrition

Nieuws Gemotiveerde Moderator Gezocht

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
Omdat Ryu geen deel meer uitmaakt van het moderatorteam (wegens persoonlijke redenen zelf gekozen te stoppen), zijn wij op zoek naar een gemotiveerde moderator om de leiding van dit forum te versterken. Volgende competenties zijn belangrijk:

  • Vrijwillig willen helpen aan een sterk forum
  • Zeer gemotiveerd
  • Trouw aan DBB
  • Wil om de kwaliteit van het forum te verhogen
  • Vaak online
  • Volwassen
  • Eerlijk

Wat bieden wij?

  • Moderator privileges
  • Elite member privileges
  • De kans om in een leidinggevend team uit te kunnen groeien tot supermoderator en je stempel te drukken op de kwaliteit van het forum
  • Meer privileges in latere projecten

Alleen uiterst serieuze kandidaten, anders geen moeite doen!

Kandidaten mogen een [Link niet meer beschikbaar] of [Link niet meer beschikbaar] sturen. Alvast bedankt voor je interesse.
 
In welke sectie?
 
In welke sectie?
Het gaat op dit moment over de off-topic sub-fora. Maar het is de bedoeling dat je kan uitgroeien naar meer sub-fora. Het is echt met als doel een goede versterking van het team te krijgen.

Je mag een soort sollicitatie schrijven.
 
Mss wel leuk om een lijstje van mensen samen te stellen waar we op kunnen stemmen. Of is dit te veel vatbaar voor vriendjes politiek?
 
Het gaat op dit moment over de off-topic sub-fora. Maar het is de bedoeling dat je kan uitgroeien naar meer sub-fora. Het is echt met als doel een goede versterking van het team te krijgen.

Je mag een soort sollicitatie schrijven.

Oke duidelijk.
 
ik nomineer roxxe
 
Mss wel leuk om een lijstje van mensen samen te stellen waar we op kunnen stemmen. Of is dit te veel vatbaar voor vriendjes politiek?
Het mag altijd, maar het hoeft zeker niet beslissend te zijn.
 
Hoeveel tijd wordt er ongeveer van je verwacht dat je online bent? Stel dat je alleen s'avonds tijd hebt is het dan de moeite?
 
Hoeveel tijd wordt er ongeveer van je verwacht dat je online bent? Stel dat je alleen s'avonds tijd hebt is het dan de moeite?
Ideaal gezien kan je gedurende de dag ook af en toe kijken. Bureauwerk is dan natuurlijk ideaal... (waarmee ik niet wil zeggen dat die mensen niet werken :D)
 
Laatste vraag: Als er aan jullie kant voorkeuren zijn worden die dan benaderd of wachten julie gewoon de reacties af?
 
Dan ben ik de ideale kandidaat! Uitkering, dus heel de dag thuis aan het surfen.
 
Laatste vraag: Als er aan jullie kant voorkeuren zijn worden die dan benaderd of wachten julie gewoon de reacties af?
We gaan een lijst maken en later rustig bekijken wie de beste kandidaat is.

jij ben turk , dus je komt zoiezo al niet in de aanmerking
Iedereen komt in aanmerking, en deze reacties, als grap bedoelt of niet, kunnen we eigenlijk niet toestaan...
 
Het lijkt me wel duidelijk wie hier het meeste geschikt voor is.
 
Haha nutteloos topic! Iedereen weet dat ik de beste kandidaat ben, no contest! :bow:
 
Als DBB inkomsten genereert kan ik dan een percentage verwachten ?

(en is het erg als ik 70% van de posts verwijder en 30% van de users ban ? ;))
 
Lijkt me wel iets voor EricR :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven