Fitness Seller

Generic Labs EQ-vraag

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Iemand vroeg mij of het normaal is dat de EQ (Boldenon) van Generic Labs prikt tijdens het injecteren en opgezwollen plekken achterlaat op de injecteerplek.
Ik heb zelf geen ervaring met generieke spullen dus ik leg de vraag bij u allen neer, alvast bedankt!

ik heb de eq gebruikt en bij mij bleef er nooit een opgezwolle plek achter.

Heb je wel diep genoeg geinjecteerd??

DBC01 zei:
Iemand vroeg mij of het normaal is dat de EQ (Boldenon) van Generic Labs prikt tijdens het injecteren en opgezwollen plekken achterlaat op de injecteerplek.
Ik heb zelf geen ervaring met generieke spullen dus ik leg de vraag bij u allen neer, alvast bedankt!

kan me alleen bedenken dat hij niet diep genoeg injecteerd.

Boyunderstood zei:
Kun je het ook voelen dat je met de naald door je spier heen prikt?

Je moet niet door spier heen prikken.

Boyunderstood, hou het op creatine en zma ofzo.Ga niet rommelen met as, je bent duidelijk nog niet voorbereid.

Ik heb tabletten van generic supplements is dat hetzelfde of generic labs of hebben deze toevallig dezelfde "voornaam"?

Levrone@ zei:
Je moet niet door spier heen prikken.

Boyunderstood, hou het op creatine en zma ofzo.Ga niet rommelen met as, je bent duidelijk nog niet voorbereid.

:( Ik doe mijn best om het te bestuderen. Maar ik bedoelde niet door de spier heen, maar in de spier. Ben nu eenmaal een domme buitenlander he, moeite met Nederlands :P

Terug
Naar boven