XXL Nutrition

Generic Supplements Holland product line

Generic Supplements heeft nu een sterkere clen, de clenbuterol zijn nu 0,08mg per tablet.
eerst waren ze 0,05mg per tablet.

en die creme komt er ook snel aan....nog even geduld, want haastige spoed is zelden goed.

Laatst bewerkt:
ja die clen is echt super...kvind het zelfs beter dan die van spiropent
groete

winny en boldenone is koel, heb vandaag minstens van 5 mensen gehoord dat ik of breed ben geworden, of er goed uitzie.. Dus het heeft wel gewerkt.

noem mij een beter alternatief.....

good luck bro

Originally posted by freakyfreek
Generic Supplements heeft nu een sterkere clen, de clenbuterol zijn nu 0,08mg per tablet.
eerst waren ze 0,05mg per tablet.

en die creme komt er ook snel aan....nog even geduld, want haastige spoed is zelden goed.
Vraag: zijn hun andere producten ook soms hoger (of lager?) dan de gangbare dosis, en als dat zo is, word dit dan altijd vermeld (In tegenstelling met IP) ?

winny is 10mg tabs, en boldenone is 200mg/ml dus het zijn dus wel bodybuilding standaarden.

Ja dat weet ik. Bedoelde eigenlijk of ze daar heel stipt op zijn. (dus niet ene keer 8mg en andere keer 11mg bijv.)

Op die fiets....

hmmzz, dat zou ik niet weten, maar persoonlijk denk ik dat als jij een goeie producent bent, niet loopt te klooien....

sorry ik weet niet meer waar ik die tests heb gezien en of ze wel echt van generic waren volgens mij bedoelde ik ook dat inteview van bodynet
mijn volgende kuur zal helemaal GS zijn dus dan horen jullie het wel
is wel pas rond december dus dan zijn er vast al mesne geweest die het geprobeerd hebben en ik hoor niks dan positiefs totnu toe

generic testosteron prop

hey bbers

ik ben nu aan de kuur begonnen van generic testosterone propionate ik zet m 4x per week 2 ml per dag

ik hou jullie opd ehoogte van de stats

generic blijk super kwaliteit te zijn en gemaakt te worden door bbers voor bbers en de prijzen zijn ook spot goedkoop

groeten mr fantasy:o

De boldenone is prima sap! En scheelde mij een hoop centen als ik die Ganabol had genomen....

Generic Supplements: Keep up the good work !!

Klinkt allemaal positief hiero. Ik ben over de winny's wel tevreden geweest in ieder geval Maar ik had verder geen ervaring met a.s. dus ik kan het nergens mee vergelijken.

@ Mr fantasy hou ons op de hoogte. Mijn volgende cycle heb ik ook G.S Boldenone en test eth. geplant. Maar ik wil eerst zeker zijn van de kwaliteit

GS maakt geen PH

wil graag meer spiermassa kweken maar zonder as.
PH is voorlopig mij uiterste.

Beetje stats

182cm
94kg
top bankdrukken 110 KG
vet 16.2%

wat kan ik het beste doen.

Oh trouwens om het vet% omlaag te krijgen gebruik ik Stackers II

Nieuwe thread aanmaken plz

Op de potjes van Tren en boldenone staat tegenwoordig dit: painless injection duel to bb/ba

betekent dit dat ze echt pijnloos zijn?

De helios van GS is oraal zeer actief .... houd jullie op de hoogte ... over 1.5 week begin ik met injecties.

Dus Shadum je wilt zeggen dat je Helios oraal kan nemen, dus drinken of wat bedoelde je hiermee?

Ja .... gewoon drinken, begin met 2*daags 0.25ml en bouw op to 2*daags 1 ml in stappen van 0.25 ml. Los het op in een jenever glas aan water en zorg dat je een groot glas water er naast hebt staan. in een keer achterover slaan wan het smaakt zeer goor en het water er achter aan.

Na plm 30-45 minuten krijg je het een beetje warm en begin je te zweten. Bij de hogere doseringen ga je ook een beetje beven.

Haha..nice :D Deze info zocht ik toevallig :)
Hoelang duurde de cycle? Of deed je 2 weken op/aan met ECA?
Had je de helios nog gestackt met T3?

Terug
Naar boven