XXL Nutrition

Generic Supplements Holland product line

het schema was (is)

Code:
dag dosis
01   2*0.25 ml
02   2*0.25 ml
03   2*0.50 ml
04   2*0.50 ml
05   2*0.75 ml
06   2*0.75 ml
07   2*1.00 ml
08   2*1.00 ml
09   2*0.75 ml
10   2*0.75 ml
11   2*0.50 ml (<-- ben nu zelf hier)
12   2*0.50 ml
13   2*0.25 ml
14   2*0.25 ml

Ik gebruik geen ECA stacks omdat ik daar nog al over gevoelig voor ben. Daarnaast belasten de ECA stacks evenals clenbuterol de beta2 receptoren terwijl die in de week na de kuur de rust nodig hebben om te herstellen.

T3 vind ik een te risicovol goedje. De kans op permanente schildklier schade is me te hoog. Ik ga in de week rust wel het product 'tight' van SAN gebruiken. Dit bevat de juiste doseringen Yohimbine Gogul en Forshkoli. Gogul en Forshkoli zijn schildklier stimulatoren.

Als je nog nooit clenbuterol gebruikt hebt, moet ik je aan raden om de eerste cyclus (net als ik), zonder toevoegingen en oraal te doen. Ook niet van de doseringen afwijken. Clenbuterol bouwt namelijk langzaam op in het lichaam en de bijwerkingen kunnen heftig zijn. Zolang je de bijwerkingen niet kent neem je dus nog al een risico door gelijk te gaan improviseren.

Tijdens deze eerste kuur heb ik dagelijks mijn lichaamstemperatuur en bloeddruk gemeten, als je niet tegen clenbuterol kunt geven deze twee als eerste een aanwijzing dat je moet stoppen.

Originally posted by Shadum
.... Tijdens deze eerste kuur heb ik dagelijks mijn lichaamstemperatuur en bloeddruk gemeten, als je niet tegen clenbuterol kunt geven deze twee als eerste een aanwijzing dat je moet stoppen ....

De temperatuursverhoging is juist een indicatie dat de clen zijn werk aan het doen is waarom dan juist stoppen ?

Groet Smalluser :thumb:

Daarom juist meten, je weet dan of het werkt, maar je weet dan ook wanneer je te hoog zit (als je lichaams temperatuur boven de 37.5 gaat). Bij mij had clen een verhoging van 0.5 graad tot gevolg (temperatuur gemeten direct bij opstaan, is normaal 36 en liep op naar 36.5 en sommige dagen zelfs 37)

Bloeddruk iedem, een lichte bloeddruk stijging is niet erg. Bij mij overigens daalde hij zelfs iets.

Originally posted by Shadum
Daarom juist meten, je weet dan of het werkt, maar je weet dan ook wanneer je te hoog zit (als je lichaams temperatuur boven de 37.5 gaat). Bij mij had clen een verhoging van 0.5 graad tot gevolg (temperatuur gemeten direct bij opstaan, is normaal 36 en liep op naar 36.5 en sommige dagen zelfs 37)

Bloeddruk iedem, een lichte bloeddruk stijging is niet erg. Bij mij overigens daalde hij zelfs iets.

zodra je lichaamstemperatuur tegen of over de 37.5 heen gaat hou je de dosage constant, maar je stopt er niet mee.

Ander geval is wanneer je je totaal niet op je gemak voelt tijdens clen. DAn kan ik het begrijpen. Maar temperatuur is een teken dat het werkt.

toch snap ik 1 ding niet. waarom de helios drinken? dan kan je toch net zo goed tabletten clen nemen?
mij lijkt helios bedoeld om de clen (en yohimbe) plaatselijk op de probleem plekken te injecteren. dus: als je't drinkt zou je in principe net zo goed clen tabs nemen?

Helios bevat naast clen ook yohimbine. Omdat ik de dosering bij mij van dit product (naast dat het een nieuw product is heb ik een vertraagde nier werking waardoor de opbouw in het bloed snller gaat) nog geen ervaring had, vond ik het verstandiger het eerst oraal te proberen. Komt ook bij dat de zowel GS als Helios een niet onverdeeld gunstige naam hadden; Ik ga geen producten injecteren waarvan ik niet weet of het legitiem is.

Ik heb Tes enanthante (250mg/ml) en Boldenone (200mg/ml) binnengekregen. Flesjes Tes En. bevatten plaatje met musclebody's en met groene letters (lot 261324) en de Boldenone Un. is een ander plaatje, zonder musclebody's, groen/wit label met rode omkadering (lot 261323). Klopt dit?

Gs is goed!!!!!!!!!!!

Beste mensen,

De produkten van generic zijn zeer betrouwbaar en goed!
je kan er info over vinden op www.bodypage.nl en ik ken hem persoonlijk en heb zijn produkten liggen!!
Mvg,
kees
[CENSORED]

Deze komen dus ook van Kees. De levering was zéér snel en de produkten zien er goed uit. Ook de prijs bij Kees is gunstig. Dus jongens, hij is betrouwbaar en dat is zoals jullie weten zeer belangrijk!

Terug
Naar boven