XXL Nutrition

Cardio met tren behouden (salbutamol vs cardarine)

Ja, ik ben geen bodybuilder. Ik heb extreem veel kracht nodig en moet atletisch zijn en cardio is echt een must. Ik doe echt heel veel cardio, maar vanwege de grote hoeveelheden onmisbaar eten, blijf ik zwaar. En soms na een flinke sprint ben ik bijna al m'n lucht kwijt. Het wordt al beter na flink wat maanden pushen op cardio, maar ik vraag me af of het nog beter kan.

Ik snap er vrij weinig van wat je nou probeert te vertellen. Misschien even een stukje context geven.

Ja, ik ben geen bodybuilder. Ik heb extreem veel kracht nodig en moet atletisch zijn en cardio is echt een must. Ik doe echt heel veel cardio, maar vanwege de grote hoeveelheden onmisbaar eten, blijf ik zwaar. En soms na een flinke sprint ben ik bijna al m'n lucht kwijt. Het wordt al beter na flink wat maanden pushen op cardio, maar ik vraag me af of het nog beter kan.
Redelijk cryptisch bericht snap dat je niet alles wilt zeggen maar hier kan je weinig mee.

Ik ben zelf ook geen bodybuilder heb wel "wat" van kracht nodig maar moet atletisch zijn en veel cardio bezitten.
Maar ben er achter gekomen dat je niet 110+kilo kan wezen en nog vrolijk 10km binnen 40minuten kan lopen.
Tis maar net aan welke eisen jij moet voldoen?
Zit zelf al dik jaar op trt (soort van) 200mg testE en toevallig laatst weer eens EQ/Bold een kans gegeven. (Want zou je conditie boosten 150TestE/100Bold)
Ik merkte dat ik conditioneel wel iets sneller was maar mijn herstel vermogen ripte na een inspanning te leveren.
Dus 1 x pieken op een wedstrijd zou dit ideaal zijn maar als je meerdere malen jezelf fysiek moet prikkelen niet.
Ook kreeg ik van de EQ weer zieke honger waardoor ik meer at en weer aankwam waardoor ik onderaan de streep er dus niks mee opschoot.
Na 5 weken bold dus weer gestopt en over gestapt op TRT.

Als ik jouw doelen een beetje hoor zou ik lekker overstappen op TRT.
Met 1,80cm op 127kilo ga je niet atletisch en allround fit worden.

Wat mij ook heeft geholpen zijn de tactical barbell boeken/handleidingen.
Tactical barbell conditioning.
Tactical barbell green protocol.

Deze boeken zijn ideaal voor het opbouwen/behouden van kracht en het verbeteren van conditie.

• Like
Waarderingen: BB_
Redelijk cryptisch bericht snap dat je niet alles wilt zeggen maar hier kan je weinig mee.

Ik ben zelf ook geen bodybuilder heb wel "wat" van kracht nodig maar moet atletisch zijn en veel cardio bezitten.
Maar ben er achter gekomen dat je niet 110+kilo kan wezen en nog vrolijk 10km binnen 40minuten kan lopen.
Tis maar net aan welke eisen jij moet voldoen?
Zit zelf al dik jaar op trt (soort van) 200mg testE en toevallig laatst weer eens EQ/Bold een kans gegeven. (Want zou je conditie boosten 150TestE/100Bold)
Ik merkte dat ik conditioneel wel iets sneller was maar mijn herstel vermogen ripte na een inspanning te leveren.
Dus 1 x pieken op een wedstrijd zou dit ideaal zijn maar als je meerdere malen jezelf fysiek moet prikkelen niet.
Ook kreeg ik van de EQ weer zieke honger waardoor ik meer at en weer aankwam waardoor ik onderaan de streep er dus niks mee opschoot.
Na 5 weken bold dus weer gestopt en over gestapt op TRT.

Als ik jouw doelen een beetje hoor zou ik lekker overstappen op TRT.
Met 1,80cm op 127kilo ga je niet atletisch en allround fit worden.

Wat mij ook heeft geholpen zijn de tactical barbell boeken/handleidingen.
Tactical barbell conditioning.
Tactical barbell green protocol.

Deze boeken zijn ideaal voor het opbouwen/behouden van kracht en het verbeteren van conditie.
Zieke honger van 100mg bold EW ?
5 weken Bold is te weinig om over te oordelen, het is een erg trage ester en je gaat niet de volgende dag al merken dat je Bold hebt gebruikt.
Zieke honger valt wel mee, bold kun je ook in cut gebruiken en werd vroeger in prep gebruikt tvv Test. Ik gebruik zelf al tijdje bold op 150mg (homebrew) en krijg daar geen zieke honger van.
Voor beter herstel zou ik aan de HGH gaan !

5 weken Bold is te weinig om over te oordelen, het is een erg trage ester en je gaat niet de volgende dag al merken dat je Bold hebt gebruikt.
Zieke honger valt wel mee, bold kun je ook in cut gebruiken en werd vroeger in prep gebruikt tvv Test. Ik gebruik zelf al tijdje bold op 150mg (homebrew) en krijg daar geen zieke honger van.
Omdat jij bepaalde bijwerkingen niet ervaart op een bepaalde dosis zegt dat natuurlijk niks over hoe andere mensen bijwerkingen zoals honger kunnen ervaren bij bepaalde middelen en dosis 😉

Omdat jij bepaalde bijwerkingen niet ervaart op een bepaalde dosis zegt dat natuurlijk niks over hoe andere mensen bijwerkingen zoals honger kunnen ervaren bij bepaalde middelen en dosis 😉
Zo is het met alles natuurlijk.
geldt gelijk aan ervaring van lassie met Berensterk

Laatst bewerkt:
Jij bent soms echt een rare snuiter...

Jij bent soms echt een rare snuiter...
Licht het eens toe op je bericht ipv slap gelul. Jouw ervaring hoeft TS niet te ervaren, net als ik andere ervaring heb dan jij, ook op hoge dosis.
net als mensen 10mg card ervaren dat ze sneller hun ronde kunnen rennen, en minder snel moe zijn.

Licht het eens toe op je bericht ipv slap gelul. Jouw ervaring hoeft TS niet te ervaren, net als ik andere ervaring heb dan jij, ook op hoge dosis.
net als mensen 10mg card ervaren dat ze sneller hun ronde kunnen rennen, en minder snel moe zijn.
"Jouw ervaring hoeft TS niet te ervaren etc etc"
Dat klopt helemaal maar hoezo vertel je dat? Alsof ik doe alsof mijn ervaring de absolute waarheid is?
"Net als mensen 10mg card ervaren blablabla"
Waar zeg ik dat dat niet zo is?
"Zieke honger van 100mg bold EW ?"
Ja zeker wat minder natuurlijk als bij 800mg bold maar ervaarde wel degelijk meer honger.
"5 weken Bold is te weinig om over te oordelen"
Wanneer zou ik dan pas mogen oordelen? Ik merk toch effect honger?
"het is een erg trage ester en je gaat niet de volgende dag al merken dat je Bold hebt gebruikt"
Dat is helemaal correct waar beweer ik het tegendeel?
"Zieke honger valt wel mee"
Nee valt niet mee je leest toch wat ik schrijf?
"bold kun je ook in cut gebruiken en werd vroeger in prep gebruikt tvv Test."
Dat is helemaal correct je kan alles wel in de cut en prep gebruiken...
"Ik gebruik zelf al tijdje bold op 150mg (homebrew) en krijg daar geen zieke honger van"
Wederom mooi verhaal leuk om te lezen dat het homebrew is! Sommige personen krijgen wel sides en sommige niet.
"Voor beter herstel zou ik aan de HGH gaan"
Hier kan ik wat mee ik zal je tip in overweging nemen.

De toelichting waarom ik jouw soms een rare snuiter vindt.

Dus is mag mijn ervaring niet vertellen ?
jouw ervaring is dan net zo nutteloos of waardevol voor ts als de mijne

Terug
Naar boven