Fitness Seller

Genotropin

Status
Niet open voor verdere reacties.

Anas46

Novice
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
110kg
Heb zonet 4 doosjes genotropin aangeschaft.
Kan er iemand mij vertellen hoeveel eenheden ik hiervan moet innemen? Voor of na training?
In combinatie met welk andere producten? Ik dacht aan sustanon...

• Topic Starter Topic Starter
Waarom denk je dat ik er nog niet aan toe ben???
Ik dacht dat 2eenheden per dag voldoende was, maar na uw link te hebben gelezen kan ik beter 5 nemen.
Graag had ik geweten of ik dit product met andere zou gebruiken voor een beter/sneller resultaat.

Omdat je geen flauw idee hebt wat je aan het doen bent, lees je in!

Heb zonet 4 doosjes genotropin aangeschaft.
Kan er iemand mij vertellen hoeveel eenheden ik hiervan moet innemen? Voor of na training?
In combinatie met welk andere producten? Ik dacht aan sustanon...

18. Ik heb 100 D-bol tabs, hoe hoor ik ze te gebruiken? (Hetzelfde als: Ik heb 5 ampullen met Deca, hoe hoor ik deze te gebruiken?)

Eenvoudig. DAT DOE JE NIET!!!! Dit zijn niet voor niets illegale producten en gecontroleerde medicijnen. Ze moeten verantwoord gebruikt worden. Als je, door één of andere reden, geen fatsoenlijke kuur kan doen, doe er dan liever helemaal geen. Deze halve pogingen tot kuren zullen je niet alleen niet doen groeien, ze kunnen wél voor ernstige neveneffecten zorgen en lange termijn problemen met libido en vruchtbaarheid. Dit is het niet waard. Wacht tot je genoeg middelen hebt voor een echte kuur, kom dan terug en vraag wat je moet weten.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/anabolen-faq-kijk-hier-eerst-voor-vraag-stelt-1617/

Niet doen dus. Je hebt kennelijk totaal geen idee waar je mee bezig bent. Doe je lichaam en dus je gezondheid een groot plezier door je eerst eens te verdiepen in de materie voordat je gaat gebruiken.

Helaas krijgt AAS gebruik door dit acties een bijzonder slechte naam. :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven