MuscleMeat

Gentse Feesten 14-23juli!

Manny Ribera

Freaky Bodybuilder
Waardering
2
Lengte
1m85
Massa
93kg
Jeja ze zijn er weer! Vandaag start de Gentse Feesten. Vorig jaar ben ik er dan toch niet geweest, maar vanavond wel van de partij.

Wie nog? Met dat mooie weer verwacht ik me aan hondertal mooie blote benen en vele inkijk décolleté's :rocknana:

ik moet de Gentse Feesten dit jaar jammergenoeg links laten liggen wegens een verkoudheid :(

anders ben ik elk jaar van de partij, zeker de "10 days off"- party's zijn altijd top. heb ik heel wat mooie herinneringen aan.

anyway, de leute nog en poep ze :)

Ben net terug, heb er moeten optreden in de Frontline: BMU-Fest.
Tof avondje, maar veel te ****ing stijf door die squats van donderdag. Kan amper wandelen.

gister ook geweest, rond 21u ni veel volk, rond 0u kon je over de koppen lopen. Was wel leuke avond, had soms ogen tekort :p
wel waaren die allochtonen vaak weer irritant.

4 km van thuis :D :D

hell yes :) vooral 10days off voor me zoals ieder jaar; maar zal wel een bezoekje brengen aan de rest van de feesten ook. :)

gister ook geweest, rond 21u ni veel volk, rond 0u kon je over de koppen lopen. Was wel leuke avond, had soms ogen tekort :p
wel waaren die allochtonen vaak weer irritant.

Je had beter eens naar deathmetal.be fest komen kijken:

Suhrim, Prejudice, Heartwork, Invictrius (ons), Crimson Falls, Fleshmould,...

• Topic Starter Topic Starter
Wat een drukte, zaterdag rond 12u aangekomen geloof ik, wat heb ik me kapot gelachen met al dronkaards :roflol:

Vandaag wat zuipen, high on cocaine en als ik me gek voel, dan mss ook met clown face make up naar de genste feesten toe.

Wie komt er nog ? :D

i'll be there sunday!

Roxxe, held, ik wil je wel eens ontmoeten.
O heb je enkel tijd daar voor dronken sletjes ?

Terug
Naar boven