Hoezo alleen golddiggers aantrekken? Lijkt me onzinnig. Ik denk dat er genoeg bankzitters zijn van de topclubs die graag een paar seizoenen bij een ambitieus Vitesse willen spelen. Helemaal als ze voor de CL gaan. Chelsea is trouwens ook zo'n voorbeeld, was altijd een beetje een kleurloos clubje in de Engelse middenmoot. Goed, je hebt daar natuurlijk een veel meer aansprekende competitie maar toch. Zo zijn er wel meer voorbeelden bijvoorbeeld in Rusland, waar kleinere clubs ineens om de titel meespelen en hoge ogen gooien in de Europa League. Persoonlijk ben ik er geen voorstander van, clubvoetbal heeft mijn interesse in grote mate allang verloren juist door de invloed van geld, de waan van de dag, maar zoals het nu werkt kan je met geld ver komen. Sterker nog, zonder geld red je het niet meer. Ook niet meer een keer per ongeluk.

Iedereen heeft weer plezier, de spelers, de fans, de hele club is onder het juk uit.
Ik denk dat het enerzijds prestige speeltjes zijn van verveelde miljardairs, anderzijds denk ik dat er heel wat achter de schermen plaats vindt wat het daglicht niet kan verdragen.