MuscleMeat

'Georgisch zakenman koopt voetbalclub Vitesse'

Ben ERG benieuwd hoe hij (Aissati) 't gaat doen hier. Leuke aankoop, zijn we niet gewend hier :D

Vitesse verwacht Nacer Barazite snel te kunnen voorstellen als nieuwste aanwinst. De Arnhemmers hebben een akkoord bereikt met Arsenal over een directe overgang van de aanvaller annex middenvelder, zo meldt de NOS. Het is niet bekend of het om een verhuur of een transfer gaat.

De jongeling van Arsenal was eerder dichtbij een overgang naar Glasgow Rangers, maar die deal ketste op het laatste moment af. “Manager Walter Smith was heel tevreden over mij. Hij zei dat we contact zouden houden, dus wie weet... En voor alle andere mooie clubs staat de deur open, want ik wil eindelijk eens ergens op het hoogste niveau spelen”, zei Barazite vrijdag nog.

De geboren Arnhemmer, die door Arsenal overigens uit de jeugdopleiding van NEC werd gehaald, doelde daarmee ook zeker op Vitesse. “Voor die club sta ik zéker open. Toen ik klein was, had ik er een seizoenkaart. Het lijkt me geweldig om nu voor Vitesse te spelen. Ik denk dat ik er goed zou passen”, solliciteerde Barazite al. Mocht de transfer afgerond worden, dan is hij de vijfde nieuwkomer voor Vitesse. voetbalzone.nl

Gisteren de wedstrijd nog bezocht maar wat een lelijk stadion en totaal geen sfeer.

Daar heb je een punt. Die gekke kleuren op de tribunes zijn afschuwelijk om te zien. Doet me denken aan de oude Diekman stadion (die hadden toch ook alle kleuren van de regenboog?) Trouwens alle credit's aan FC Twente, die lui zijn goed bezig dus van mijn kant niks negatiefs.

Lekker al die oostblokkers hier naar toe.

De helft van jouw wijk wordt gerenoveerd door oostblokkers, toen hoorde ik je ook niet klagen.

Vitesse heeft zich op de laatste dag voor het sluiten van de transfermarkt versterkt met in totaal vier spelers. De komst van Nacer Barazite werd eerder op de avond al door Arsenal aangekondigd. De buitenspeler wordt voor de rest van het seizoen gehuurd. Marcus Pedersen, Guram Kashia en Laryea Kingston zijn de overige nieuwelingen in de selectie van trainer Theo Bos.

Van voetbalzone.nl

Lekker bezig daar. Ik ben erg benieuwd naar Barazite en Pedersen. De andere 2 ken ik niet.

Barazite is in FM echt een held.

Football Manager.

Voetbalclubs zijn rising stars in het domein van geld witwassen. Verbaasd me dan ook niks dat deze oost europese "investeerder" een interessant verleden heeft. You go girl!

• Topic Starter Topic Starter
Om eerlijk te zijn had ik wel wat grotere namen verwacht als aankoop.

Daar heb je een punt. Die gekke kleuren op de tribunes zijn afschuwelijk om te zien. Doet me denken aan de oude Diekman stadion (die hadden toch ook alle kleuren van de regenboog?) Trouwens alle credit's aan FC Twente, die lui zijn goed bezig dus van mijn kant niks negatiefs.

Was niet het Diekman, dat was het huidige stadion. Het heette eerst het Arke Stadion. Na de uitbreiding hebben ze het anders genoemd (De Grolsch Veste). Nu zijn alle stoeltjes mooi rood :)

Terug
Naar boven