Fitness Seller

'Georgisch zakenman koopt voetbalclub Vitesse'

Je haalt de woorden uit mijn mond.

Dan begrijp ik deze onvervalste haat naar Vitesse toe iets beter. Wat zullen ze het moeilijk hebben gehad in de jaren '90 en begin 2000. Vandaar dat ik al eerder benoemde dat ze de bui zien hangen. Lijkt me erg frustrerend als NEC'er!!!

Jij doelt waarschijnlijk op Marcel Boekhoorn. Ter informatie heeft deze man in 2003 al 2 spelers van eigen geld gefinancierd (Niedzielan en Baretto) beiden zijn hopeloos gefaald in Nijmegen en heeft de beste man redelijk wat centen gekost (en daar houd Boekhoorn niet van). Verder betaalt hij regelmatig de salaris van alle spelers om NEC wat adem te geven.

Met andere woorden hij is al buiten de schermen een grote man bij NEC en desondanks toch grote problemen in Nijmegen. Ik denk dat Boekhoorn niet meer geld gaat insteken dan wat hij nu doet.

Als club moet je een vijand hebben. Dat is gewoon leuk. Brengt wat extra's mee.
De haat van Nijmegenaren naar Arnhemmers is groter dan andersom.
Ik zelf heb het totaal niet, want boeit me gewoon te weinig, maar ik zie ouwe mannetjes met de middelvinger opgestoken staan als de Vitesse bussen voorbij komen.

Niedzelan en soortgelijke zijn inderdaad uit een potje betaald met investeerders waaronder Boekhoorn.

Boekhoorn wilt pas echt investeren als er bepaalde mensen weg zijn bij NEC.
Hij blijft NEC trouw, en dat heeft volgens mij 1 grote reden. Zijn vader is groot NEC supporter.

Maar het mooie is, hij kan het. Zonder wantrouwen en dergelijke. Volgens mij is hij alweer goed voor 1,5 miljard.

Ik neem aan dat je sarcastisch was, maar aangezien ik hier door je vorige posts niet geheel zeker van ben: natuurlijk wordt je met 1 goede speler geen kampioen, maar Alves is wel een kampioenswaardige speler.

Ik was inderdaad sarcastisch. Maar met alle respect Alves was een kampioenswaardige speler. Hij is nu "oud" en heeft na Heerenveen niks meer van een redelijk niveau laten zien. Kortom een speler die Feyenoord zou kopen *kuch*Makaay*kuch*.

Mijn punt is dat iedereen dacht dat er miljoenen aankopen zouden komen. Niet realistische namen gingen rond en nu komen er alleen jongelingen die niet aan de bak komen bij hun huidige club. Zie het niet gebeuren dat er echt grote namen komen voor het sluiten van de transfermarkt.

Gisteren de wedstrijd nog bezocht maar wat een lelijk stadion en totaal geen sfeer.

Mijn punt is dat iedereen dacht dat er miljoenen aankopen zouden komen. Niet realistische namen gingen rond en nu komen er alleen jongelingen die niet aan de bak komen bij hun huidige club. Zie het niet gebeuren dat er echt grote namen komen voor het sluiten van de transfermarkt.

Gisteren de wedstrijd nog bezocht maar wat een lelijk stadion en totaal geen sfeer.

Jongelingen die niet haalbaar waren voor de overname. Ben er tot nu toe wel blij mee hoe het gaat, en met mij vele andere Arnhemmers.

Stadion (van binnen) vind ik ook niet top, maar 't is geen eigendom van Vitesse... dus ja.

Vitesse huurt drie spelers van Chelsea

ARNHEM - Vitesse huurt tot het einde van dit seizoen Matej Delac, Nemanja Matic en Slobodan Rajkovic van Chelsea. De eerste aanwinsten van de nieuwe eigenaar Merab Zjordania worden dinsdag medisch gekeurd en daarna gepresenteerd. De nieuwe spelers trainden dinsdag al mee met Vitesse.

Delac is een achttienjarige Kroatische doelman, die sinds zijn zestiende onder contract staat bij Chelsea.

De afgelopen jaren verdedigde hij het doel van de Kroatische club Inter Zapresic, omdat hij te jong was om te mogen worden ingeschreven door Chelsea.

Optie tot koop
Nemanja Matic is een 22-jarige middenvelder uit Servië, zijn 21-jarige landgenoot Rajkovic werd door Chelsea eerder uitgeleend aan PSV (2007/2008) en FC Twente (2008/2009 en 2009/2010).
Vitesse heeft een optie tot koop afgedwongen op het trio huurlingen.

Ismaïl Aissati is dinsdag overigens nog niet gesignaleerd in Arnhem. De middenvelder van Ajax zou ook op de verlanglijst van Zjordania staan.
(Bron:nu.nl)

Het grote schuiven is begonnen. Vitesse als dependance van Chelsea.
Lekker al die oostblokkers hier naar toe.

Weet je wat grappig is. Als ze erg goed worden, mogen ze niet door Vitesse gekocht worden.
Zijn ze matig verkoopt Chelsea ze gewoon.
Win-win voor Chelsea:D

Weet je wat grappig is. Als ze erg goed worden, mogen ze niet door Vitesse gekocht worden.

En als ze erg goed zijn gaan ze in Nijmegen nog harder huilen dan dat ze nu al doen. Dat is het grappigst :D

Vitesse heeft een optie tot koop, dus als Vitesse het afgesproken bedrag neerlegt mag Chelsea niet weigeren. Het is natuurlijk wel een vreemde situatie als Abramovic hier echt bij betrokken is. Betaald Vitesse dan deze spelers met het geld van Abramovic aan Chelsea, zodat dus eigenlijk Abramovic zichzelf betaald? :D

Bij Studio Voetbal afgelopen zondag wisten ze te melden dat meneer Jordania goed is voor "slechts" 10 miljoen euro. Als dat echt zo is dan is het wel zeer duidelijk dat er nog een extra geldschieter op de achtergrond de touwtjes in handen heeft. Jordania doet het voorkomen alsof hij miljarden heeft. Maar bij Studio Voetbal zitten ze er ook weleens naast.

Die Matic schijnt trouwens wel een aardige middenvelder te zijn. Ik ben erg benieuwd naar hem.

Aisatti en Sulejmani naar Vitesse zou wel vet zijn. Dan heeft Ajax weer ruimte om k*tspelers aan te trekken.

Vitesse heeft een optie tot koop, dus als Vitesse het afgesproken bedrag neerlegt mag Chelsea niet weigeren. Het is natuurlijk wel een vreemde situatie als Abramovic hier echt bij betrokken is. Betaald Vitesse dan deze spelers met het geld van Abramovic aan Chelsea, zodat dus eigenlijk Abramovic zichzelf betaald? :D

Bij Studio Voetbal afgelopen zondag wisten ze te melden dat meneer Jordania goed is voor "slechts" 10 miljoen euro. Als dat echt zo is dan is het wel zeer duidelijk dat er nog een extra geldschieter op de achtergrond de touwtjes in handen heeft. Jordania doet het voorkomen alsof hij miljarden heeft. Maar bij Studio Voetbal zitten ze er ook weleens naast.

Die Matic schijnt trouwens wel een aardige middenvelder te zijn. Ik ben erg benieuwd naar hem.

Maar als Chelsea het niet wilt hebben dat ze kopen, dan doet Jordania dat ook waarschijnlijk niet;)

Maar als Chelsea het niet wilt hebben dat ze kopen, dan doet Jordania dat ook waarschijnlijk niet;)

Dat is waar. Blijft maar schimmig allemaal. Het lijkt er op alsof Vitesse gewoon een opleidingscentrum voor Chelsea wordt. Vitesse haalt talentvolle, jonge spelers van andere Nederlandse clubs (interesse in Aissati, Sulejmani, Beerens, Vlaar, Fer, Mertens) en laat ze daar spelen. Dan is het natuurlijk interessant voor Chelsea om een echt toptalent voor een zacht prijsje daar weg te kopen.

Ismaïl Aissati is de derde versterking van Vitesse. De Ajacied wordt voor één seizoen gehuurd van de Amsterdammers met een optie tot koop.

Dinsdag werden de onderhandelingen met Ajax afgerond. De aanvallende middenvelder meldt zich woensdagochtend voor de medische keuring in Arnhem. Vitesse hoopt de behendige technicus snel aan de selectie te kunnen toevoegen.

Later meer...

Van de Vitesse website.

Een voetballende jongen, die het echter wel een keer een paar wedstrijden achter elkaar moet gaan laten zien.
Als ze alle versterkingen een beetje redelijk kunnen inpassen, kan het over een wedstrijd of 8 als ze een beetje ingespeeld raken best grappig worden nog daar in Arnhem.

Terug
Naar boven