XXL Nutrition

Gepakt door de douane!!

daan1976

Cool Novice
Waardering
0
Zou iedereen waarvan het pakket of enkele spullen zijn gepakt door de douane dit willen melden, zo ook de plaats, tijd, dag en datum. Dit om te kijken of er dagen en tijden zijn waarop er minder gepakt word zodat ik mijn/ jullie bestellingen daarop aan kunnen passen.

haha Daan, je jat mijn idee :)

Priority: 1 maart besteld, 2 maart verstuurd, donderdag 4 maart bij douane

Priority :10 maart besteld savonds, 11 maart verstuurd, maandag 15 maart bij de douane

Beide keren ging het om een kleine bestelling via eindhoven. Tijd is altijd smorgens rond 7 uur.

Dus bij mij de maandag en de donderdag. Maar ik denk dat er geen pijl op te trekken is eerlijk gezegt.

Hoe is het trouwens met je maat afgelopen? Moet ie nog voorkomen?

Laatst bewerkt:
En je eigen scheel betalen?? Koop het dan gewoon in Nederland. Net zo duur als in engeland met verzendkosten en alles erbij.

Ik heb het ook wel 2x geprobeerd en 2 x gepakt in Eindhoven. Kreeg ik een brief thuis met een hoop blabla en dat ik moest bellen als ik afstand wou doen, anders zat ik in de shit. Dus maar netjes gebelt :p

Een kennisje van me heeft het in rotterdam geprobeerd en ook gepakt. (eind vorig jaar, ik begin januari)

Ik ga er in ieder geval niet meer aan beginnen. Het is me te riskant en het kost je te veel geld als je gepakt word. Nee ik koop het wel in Nederland!! danmaar eenbeetje meer betalen voor zekerheid

Laatst bewerkt:
Heb je verkeerd Frank123 kijk maar uit.

DBC01
Moderator

kijk maar uit?

Laatst bewerkt:
ik heb een regel weggehaald, daarom snap je het niet.

O ok ik begrijp het nu :D

Openlijk source-posting, vragen om producten is niet toegestaan, vandaar. :)

Dus ph uit het buitenland bestellen is de moeite niet meer waard om het te proberen?

het ligt er maar net aan.

Als je het risico wilt nemen dat je je geld kwijt bent en niks hebt, moet je het doen, anders moet je het gewoon in nederland halen. De pakkans bij de douane is moeilijk te bepalen, maar ik begin er niet meer aan na 2 mislukte avontuurtjes (en 1 van een kennis van me)

Uit engeland is een optie,maar net zo duur als nederland. Dan zou ik voor nederland gaan.

van uit engeland wel! dan is het binnen de EU verzonden dus komt het wel aan! je betaald alleen wel meer! :)

tegenwoordig beginnen ze ook willekeurige pakjes binnen de EU te controleren. de pakkans is kleiner, dat wel. maar het gebeurt.

ja je betaald alleen meer ja. En helaas zijndie prijzen dan uiteindelijk net zo duur als in nederland.

ennuh niemand aan mike gevraagd of hij er een andere label op kon doen ?

Ik heb aan mike gevraagd of ie er op kon zetten dat er iets anders(legaals) in zat, maar het heeft niet geholpen (05/03 gepakt met 2X S1+ en 10 ephedrine)

Volgens mij hoe groter de verpakking, hoe kleiner de pak kans.
Ik bestel altijd bij mike en heb nog nooit problemen gehad. Het zijn altijd grote bestellingen met whey erin. Label gaf vorige keer aan protein (terwijl er toch ook tight, wat ephedrine en caffeine inzat). Als je grote dingen besteld (zoals 10lb whey) kan er makkelijk dingen bij gestopt worden en gaan ze er makkelijker vanuit dat het alleen maar whey is.

Kleine verpakkingen bevatten altijd pillen of dergelijke, naar mijn mening controleren ze deze eerder. Mijn bestellingen komen altijd uit ridderkerk bydeway.

just mijn mening :)

Je kunt er gewoon geen pijl op trekken.

Soms zijn het grote pakketten die eruit gehaald worden en soms kleine. Het is gewoon een grote gok.

Zelf is het mij wel eens gelukt met een klein pakketje met verschillende artikelen.

Heb je geld genoeg en durf je je geld te verspelen, dan moet je het doen. Anders niet.

@blanex: caffeine en San Tight zijn niet verboden ;)

Terug
Naar boven