Mjita
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 176
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een facking trieste reacties hier zeg..
Zelfmoord valt inderdaad niet goed te praten, maar dat zei het gedaan heeft zegt ook genoeg over de situatie hoe zei zich voelde..
Veel meisjes op die leeftijd zijn heel onzeker en weten niet wat ze doen, ze ontmoeten een persoon waarbij ze zich fijn voelen zeker en die ze kunnen vertrouwen waardoor ze een stomme fout maakt dat een foto van haar tietjes gemaakt word en op internet verschijnt de gene die foto op internet plaats is juist triest zou is hard aangepakt moeten worden en dan moet je niet met reacties komen het is haar fout, natuurlijk is het stom maar als je ergens heel zeker bij voelt verwacht ze zoiets niet, ze had beter na moeten denken maar ik kan het wel begrijpen.
En door zoiets verpest heel haar leven.. ze word telkens maar onzekerder heeft niemand meer komt een jonge tegen die haar zo overhaalt waardoor eigenlijk precies zelfde gebeurd, meisje raakt zo in de put en gaat kapot van binnen.
Echt wat ik die gasten is goed aan wille pakken, dit gebeurd nu ook nog veel mar als iemand zo onzeker is maak je haar toch niet nog meer kapot die jongens zijn meestal zelf te lelijk om te kunnen nken..
Ken hier echt pissig om worde jong
.Op DBB heerst een losercultuur waar vele graag stoer gevonden willen worden en daarom met trieste reacties komen.
Want stel je voor dat mede DBBers opmerken dat ze gevoel hebben, dat kan natuurlijk niet!
Karma voor je bericht.
er is een verschil tussen gevoel hebben, en blindelings een aandachtsh**r die zich in een slachtofferrol wou drukken geloven, en daarover gaan ragen/white knighten.
In het 2de geval ben je niet goed wijs.
er is een verschil tussen gevoel hebben, en blindelings een aandachtsh**r die zich in een slachtofferrol wou drukken geloven, en daarover gaan ragen/white knighten.
In het 2de geval ben je niet goed wijs.
Ik denk niet dat het meisje dacht van goh laat ik eens zelfmoord plegen voor de aandacht.
Voelde zich wanhopig en vreselijk, iemand pleegt niet zelfmoord om lekker het slachtoffertje te kunnen spelen.
Denk dat jij niet goed wijs bent en geen besef van realiteit hebt als je zo kortzichtig denkt.
Ik heb zelf een familielid wat zelfmoord heeft gepleegt (wel onder andere omstandigheden mentaal was het niet goed).
Daarom heb ik ook alleen medelijden met haar familie.
Hoe erg je ook gepest wordt of het nou je eigen schuld is of niet.... zelfmoord plegen is het ergste wat je kan doen.
Je laat al je geliefden achter, snap ook niet waarom iedereen het zielig vindt voor haar.
Ken zoveel meisjes die naakt op internet zijn beland en eerste paar weekjes werden ze meschien uitgelachen maar trokken ze zich niks van aan.
.als je jezelf in een slachtofferrol steekt gedraag je er ook naar, inclusief zelfmoordpogingen(die je, zoals het bleach verhaal achteraf enorm verkondigd). Zelfmoordpogingen bij pubers zijn enorm vaak een uiterste vraag naar aandacht.
Het is erg dat dit kind zelfmoord gepleegd heeft, maar overdreven oestrogenerig erover doen zoals ik nu al 2 dagen moet aanhoren moet stoppen.
als je jezelf in een slachtofferrol steekt gedraag je er ook naar, inclusief zelfmoordpogingen(die je, zoals het bleach verhaal achteraf enorm verkondigd). Zelfmoordpogingen bij pubers zijn enorm vaak een uiterste vraag naar aandacht.
Het is erg dat dit kind zelfmoord gepleegd heeft, maar overdreven oestrogenerig erover doen zoals ik nu al 2 dagen moet aanhoren moet stoppen.
Aandacht?
Wat dacht je ervan het niet durven te vertellen door angst en onzekerheid aan iemand maar toch graag je gevoel kwijt wil zodat je het idee hebt dat mensen je achteraf snapte hoe je voelde?
En waarom zou iemand die vraag naar aandacht willen, wanhoop mss?
Of komt die vraag om aandacht uit de lucht vallen?
Oorzaak doet er ook niet zo toe.
Het hokjes denken met termen als oestrogenerig maakt je ook niet echt overtuigender.
Dit zou kunnen, maar aangezien al haar ander gedrag perfect overeenkomt met puberale aandachtsh**r was die toestemde met naaktsessies, verkies ik mijn verklaring.
---------- Post toegevoegd Wed 17 Oct 2012 om 19:42 ----------
Waarom zou iemand graag aandacht willen? Heb je nooit puberale vriendinnetjes gehad? ALLES gaat bij hen om aandacht.