MuscleMeat

Nieuws Gepeste scholier (13) schiet zichzelf dood voor ogen van klasgenoten in drukke gang

Mijn punt was in feite dat je met repeating guns niet zo nauwkeurig moet kunnen schieten.

Laatst bewerkt:
Zwak, hij durft niet voor zichzelf op te komen en kiest dus de makkelijkste weg uit. Gewoonweg zwak, zoals de hele generatie van tegenwoordig.

Zwak, hij durft niet voor zichzelf op te komen en kiest dus de makkelijkste weg uit. Gewoonweg zwak, zoals de hele generatie van tegenwoordig.
Dus jij bent bestand tegen pesten , go cool man !
hij had ook half de school kunnen afmaken... zoals er wel meer deden :o

Sorry ik ben klaar hier , lijkt wel een spammer :D

Zijn de wetten in amerika dan zo soepel?

mijn vader heeft ook twee wapens. Revolver en geweer liggen apart met een slot op het koffer. Op het wapen zelf zit er een trekkerslot en de munitie ligt in een aparte kluis. (in belgië is dit verplicht)
Als 13jarige snotaap wist ik echt niet hoe ik dat wapen werkende kreeg.

Imo zijn die ouders dan toch deels verantwoordelijk

In Nederland ook.

Kunnen de mensen tenminste weer een stille tocht bijwonen, hebben ze weer iets te doen in de avond en iets te vertellen bij het avondeten.

Zal hij net zoals Harvey Dent een coin geflipped hebben?

Jeremy spoke in class today of hoe de geschiedenis zich blijft herhalen. wat een apenland is het toch

Wat een achterlijke maar vooral trieste opmerkingen hier.

Enige wat jammer is is dat hij de pesters niet meegenomen heeft.

Imo beste manier om zelfmoord te plegen, als je pest koppen een trauma voor het leven geven :thumbs:

Hij had zijn pestkoppen ook gewoon af moeten schieten.

Misschien denken pestkoppen dan ook eens na over t feit dat als ze iemand kapot maken er een kans is dat ze dat moeten bekopen met een kogel door t hoofd :o

Hij had zijn pestkoppen ook gewoon af moeten schieten.

Misschien denken pestkoppen dan ook eens na over t feit dat als ze iemand kapot maken er een kans is dat ze dat moeten bekopen met een kogel door t hoofd :o

alsof pestkoppen over genoeg hersencellen beschikken om te kunnen nadenken

wapens = altijd fail

Gewoon eerst een pistool onder ze kin zetten en een waarschuwing geven. Altijd eerst waarschuwen anders ben je niet redelijk.

alsof pestkoppen over genoeg hersencellen beschikken om te kunnen nadenken

wapens = altijd fail

Als ze te dom zijn om door te hebben dat zoiets schade aanricht bij mensen zijn ze sowieso kansloos in de maatschappij en zijn we beter af zonder hun.

---------- Post toegevoegd Thu 27 Sep 2012 om 11:46 ----------

Gewoon eerst een pistool onder ze kin zetten en een waarschuwing geven. Altijd eerst waarschuwen anders ben je niet redelijk.

Of gewoon knieën kapot schieten kan ook..

Als ze te dom zijn om door te hebben dat zoiets schade aanricht bij mensen zijn ze sowieso kansloos in de maatschappij en zijn we beter af zonder hun.

---------- Post toegevoegd Thu 27 Sep 2012 om 11:46 ----------

Of gewoon knieën kapot schieten kan ook..

De politie las toch misschien mee? Slim bezig ;)

---------- Post toegevoegd Thu 27 Sep 2012 om 11:48 ----------

k*tfilmpje, er is maar een pistool te zien tussen seconde 22 en 49

Gaat dan ook om de chick in het filmpje

De politie las toch misschien mee? Slim bezig ;)

---------- Post toegevoegd Thu 27 Sep 2012 om 11:48 ----------

Gaat dan ook om de chick in het filmpje

Ik ben niet gepest laat staan dat ik zulke dingen van plan ben.

Maar ik zou er niet om rouwen als pestkoppen hun wraak nemen :roflol:

---------- Post toegevoegd Thu 27 Sep 2012 om 11:49 ----------

duidelijk nog nooit geschoten

:roflol: Ok

Gingers have no souls!

Terug
Naar boven