- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus jij bent bestand tegen pesten , go cool man !Zwak, hij durft niet voor zichzelf op te komen en kiest dus de makkelijkste weg uit. Gewoonweg zwak, zoals de hele generatie van tegenwoordig.

Zijn de wetten in amerika dan zo soepel?
mijn vader heeft ook twee wapens. Revolver en geweer liggen apart met een slot op het koffer. Op het wapen zelf zit er een trekkerslot en de munitie ligt in een aparte kluis. (in belgië is dit verplicht)
Als 13jarige snotaap wist ik echt niet hoe ik dat wapen werkende kreeg.
Imo zijn die ouders dan toch deels verantwoordelijk
Nee die laatste lijn van jou is lekkerWat een achterlijke maar vooral trieste opmerkingen hier.
Enige wat jammer is is dat hij de pesters niet meegenomen heeft.

Imo beste manier om zelfmoord te plegen, als je pest koppen een trauma voor het leven geven![]()

Hij had zijn pestkoppen ook gewoon af moeten schieten.
Misschien denken pestkoppen dan ook eens na over t feit dat als ze iemand kapot maken er een kans is dat ze dat moeten bekopen met een kogel door t hoofd![]()
alsof pestkoppen over genoeg hersencellen beschikken om te kunnen nadenken
wapens = altijd fail
Gewoon eerst een pistool onder ze kin zetten en een waarschuwing geven. Altijd eerst waarschuwen anders ben je niet redelijk.
Als ze te dom zijn om door te hebben dat zoiets schade aanricht bij mensen zijn ze sowieso kansloos in de maatschappij en zijn we beter af zonder hun.
---------- Post toegevoegd Thu 27 Sep 2012 om 11:46 ----------
Of gewoon knieën kapot schieten kan ook..

k*tfilmpje, er is maar een pistool te zien tussen seconde 22 en 49
De politie las toch misschien mee? Slim bezig
---------- Post toegevoegd Thu 27 Sep 2012 om 11:48 ----------
Gaat dan ook om de chick in het filmpje

Ok