AndroidHealthClinic

Nieuws Gepeste scholier (13) schiet zichzelf dood voor ogen van klasgenoten in drukke gang

Ik ben niet gepest laat staan dat ik zulke dingen van plan ben.

Maar ik zou er niet om rouwen als pestkoppen hun wraak nemen :roflol:

---------- Post toegevoegd Thu 27 Sep 2012 om 11:49 ----------

:roflol: Ok

Behalve dat ze je kunnen profileren als iemand die tot ver geweld overgaat als hem iets verkeerd gedaan wordt. Zoals je ex misschien bij je gedaan heeft? ;) :trollface:

Behalve dat ze je kunnen profileren als iemand die tot ver geweld overgaat als hem iets verkeerd gedaan wordt. Zoals je ex misschien bij je gedaan heeft? ;) :trollface:

:roflol:

Bij mijn ex is er niets vernield hoor. Alleen bij haar beste vriendin waarvan de pa een politie agent is die het hele gebeuren op heeft lopen fokken. En bij paar paupers die hier aan de deur kwamen dreigen :roflol:

nog nooit van de bill of rights gehoord?

2nd amendment: right to bear arms.

bare arms zou maar goor zijn
Right_To_Bear_Arms.jpg

Nu gaat heel Amerika weer janken en doen alsof pesten diablo himself is, over 2 weken zijn ze het weer vergeten.

geen wilde verhalen dat je toch al eens bij de pa van een vriend geschoten had en dat je nu een desert eagle uitgeleend hebt eraan waarvan hij de onderhoudskosten betaalt?

D-eagles zijn illegaal in nl vanwege het grote caliber dacht ik. Ben er ieder geval nog geen 1 tegen gekomen die er 1 heeft.

---------- Post toegevoegd Thu 27 Sep 2012 om 11:59 ----------

Behalve haar auto ofzo toch?

Nee :p bij mijn ex is niets vernield voor zover ik weet..

Oh bij haar vriendin en mensen die je bedreigd hebben aan de deur was er wat gebeurd?

Ik werk bij de recherche :trollface:

Laatst bewerkt:
Hij had toch al geen ziel. Nieuws onwaardig.

Oh bij haar vriendin en mensen die je bedreigd hebben aan de deur was er wat gebeurd?

Ik werk bij de recherche :trollface:

Als je bij de recherche werkte had je gewoon het hele dossier kunnen inkijken door mijn naam in te typen in de politie computer :roflol:

Daarnaast was het de politie zelf die het vertelde dus op daderkennis kunnen ze het niet mikken. Zeker niet omdat er gps trackers zitten in al onze auto's waardoor ik dus een prima alibi heb :o

Misschien denken pestkoppen dan ook eens na over t feit dat als ze iemand kapot maken er een kans is dat ze dat moeten bekopen met een kogel door t hoofd :o

als je met iedereen zijn gevoelens en kansen op foute afloop moet rekening houden, leef je best in sociaal isolement.

Maw: wat je insinueert is zoals gewoonlijk reinste onzin.

als je met iedereen zijn gevoelens en kansen op foute afloop moet rekening houden, leef je best in sociaal isolement.

Maw: wat je insinueert is zoals gewoonlijk reinste onzin.

lol. Er is toch wel een duidelijk onderscheid te maken tussen met respect met elkaar omgaan en dat niet doen. Daar hoef je geen genie voor te zijn hoor :o

• Topic Starter Topic Starter
Bro, hij heeft wel gelijk ;)

Weet jij hoe f*cking moeilijk het is om met een pistool/revolver te schieten? Je moet honderden kogels schieten als je nog maar een kaart op 25m fatsoenlijk (gegroepeerd) wil schieten. Laat dat je op de knieën van een lopend doelwit wil schieten terwijl de adrenaline door je lijf loopt ;)

Films zijn niet hetzelfde als de realiteit ;)

Ik hoop dat mensen nu beseffen dat pesten NIET aanvaardbaar is. Het kwetst in alle opzichten, zelfs de meest onbenullige woorden. We weten wat je doormaakte, maar we blijven van je houden. We zullen je altijd gedenken in onze gebeden."

dezelfde mensen die er waarschijnlijk niks aan deden of zelf pesters waren. Zeg dan gewoon niks man stelletje losers. Ze vinden het gewoon jammer voor zich zelf dat ze zoiets traumatisch moeten meemaken.

Rood haar EN krullen, zat hem niet mee. Hij had beter de pesters permanent kunnen verminken en aanzien kunnen krijgen in de bak met levenslang.

*denkt terug aan middelbare school waar hij iemand wurgde met een slipketting omdat persoon in kwestie een stukje worst naar zn hoofd gooide* good times.

Terug
Naar boven