MuscleMeat

German volume training: in superset?

critmonster

Freaky Bodybuilder
Waardering
449
Ik vraag mij af hoe jullie German volume training doen? Doen jullie eerst 10x10 van de A oefening en daarna 10x10 van de B oefening, of supersetten jullie ze? Dus, 1x10 van de A oefening, dan 1X10 van de B oefening, dan weer 1X10 van de A oefening, enz...

Zelf hou ik het het liefst met 10x10 van A en daarna 10x10 van B.

Denk dat je dan adem te kort komt voor B

Denk ik inderdaad ook...

had al moeite om de 10 setjes van B af te maken, ga je in superset echt niet lukken wil je redelijke gewichten gaan gebruiken...

• Topic Starter Topic Starter
Denk ik inderdaad ook...

had al moeite om de 10 setjes van B af te maken, ga je in superset echt niet lukken wil je redelijke gewichten gaan gebruiken...

Superset is misschien foute verwoording. Zo zeggen die kerels het zelf wel, maar bij een echte superset is er geen rust tussenin. Wat ik bedoel is 1x10 bench, dan rusten, dan 1x10 lat PD, dan rusten, dan opnieuw bench, etc..

Deed zelf 10x10 achter elkaar op 10 verschillende oefeningen. Ongeveer 2minuten pauze na de eerste reeks van 10x10, dan naar de volgende enz tot ik 10 reeksen had gedaan. IS niet echt GVT, maar wel spierconditioneel. Deed in vier weken tijd 12 trainingen en elke training progressief laden.

probeer eerst maar eens gewoon GVT gewoon te volgen, dus 10x10 met hetzefde gewicht en 60 seconden rust...

Lijkt me sterk als je dit kan met telkens 60% van je max ...

Terug
Naar boven