XXL Nutrition

german volume training

lunch

Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
80kg
hallo
ik ben van plan eens te beginnen met german volume training ook wel 10x10 genoemd kweet wel niet of het echt werkt heeft iemand ervaring met dit soort training min doel is voornamelijk eens mooi droog staan en conditie kweken is dit dan een goed programma
alvast bedankt

gebruik zoekfunctie is genoeg over te vinden!!!!!

Idd genoeg over gevraagd.

en wesking, lees in je stats dat je 8x 97,5 kilo deadlift?
Laat eens een keer een filmpje zien, geloof er vrij weing van dat je dit kan uitvoeren met correcte techniek.

Succes

Idd genoeg over gevraagd.

en wesking, lees in je stats dat je 8x 97,5 kilo deadlift?
Laat eens een keer een filmpje zien, geloof er vrij weing van dat je dit kan uitvoeren met correcte techniek.

Succes

ik ga mezelf niet filmen in mn sportschool waar het sinds kort vet druk is, maar ik ging met een gast ff samen, ik stopte daar al, hij ging door naar 160 kg echt ziek.

EDIT: hoeveel doe jij?

Je kan iemand het toch wel laten filmen, kunnen we zien of je correcte techniek gebruikt.
Veel mensen liegen over hun stats hiero.

Ik deadlift niet zo vaak, nog nooit echt op top gedaan, maar 10x 65 zal wel lukken.

ik denk dat je wel hoger kunt, 1e x zat ik op 8x 65 ofzo (met filmpje) was wel beroerde techniek, maar toen in mn sportschool ff gevraagt of ze me konden helpen en toen ging het prima. maar in mn laatste schema zit ie niet meer, volgensde schema komt over 4 weken, dan wss wel in mn schema, als ik een x in mn 1tje ben in mn sportschool zal ik filmen.!!!

http://www.bodybuilding.com/fun/luis13.htm

ik heb toevallig vorige week een excel bestand gemaakt met dat schema erin, met verscheidene hyperlinks erin en een soort van logje waarin je je kg-en bij kunt houden als je wilt kan ik je dit sturen.

ik moet zeggen ik zweer bij gvt, super training is het!!, ik gooi hem er voor de zomer zeker nog eens in!!

Ok ben benieuwd,

Houd niet zo van deadliften, vindt het geen lekkere oefening.

@ wesking: 8x97,5kg deadlift is vrij netjes, vind je lichaam er eigelijk niet naar uti ziet dat je die stats hebt..

@ wesking: 8x97,5kg deadlift is vrij netjes, vind je lichaam er eigelijk niet naar uti ziet dat je die stats hebt..

Mee eens, vergeleken met jouw fysiek zeker.
Aangezien bench press zo veel minder is vindt ik het nogal raar.

maar bench zit ik op 15x na 10-12x is meestal mn kracht weg ;)

ahzoo, toch netjes, met gvt deed ik 10x10 85 kg, maar ben een keer flauw gevallen daarmee:P haha dus heb het gelijk omgezet naar 3x6,

waar is de topic starter gebleven

Waarom 15x bench press?

Show even heoveel je alles doet met bankdrukken incl. opwarsetjes.

15x stang = 20ofzo
10x 30Kg
15x 42,5Kg
10x 30Kg

die 47,5 doe ik niet elke x,1x gedaan!maar toen als 2e setje

ikmoet zoveel reps maken, van trainers in mn gym,omdat ik nog moet groeien ofzo.

volgende schema word 10-8-6-6!

Ok weet niet hoeveek he in het begin deed.
Niet verkeerd opzich, als je techniek ok is dan he.

bench kan techniek niet echt verkeerd zijn toch?
gewoon op de borst en dan weer omhoog

Ik pak bij BP:

15x stang (20) (weet niet of ie olympisch is, maar laat ik daar maar van uitgaan , 20 kil0)
12x 40
10x 50
8x 55
5x 57,5 ( is 1/2x gelukt met goede techniek)

oke netjes!

Terug
Naar boven