AndroidHealthClinic

gestopt met blowen en roken

titonus

Cool Novice
Waardering
1
Dag beste mensen

Ben nu 3 maand gestopt met blowen ( na 2 jaar dagelijks blowen en andere zooi), nog nooit had ik zoveel motivatie als nu. Ik raad alle rokers/blowers aan om te stoppen met blowen en roken, bijkomen in gewicht was nooit zo easy, je wordt er mentaal en fysiek alleen maar beter van.

gtz Toon

• Like
Waarderingen: Ymir
Ik steek er nog eentje op als je het niet erg vindt :rolleyes:

Roken heb ik nooit gedaan. Blowen doe ik ondertussen al 2 jaar. Het is maar hoe verstandig je ermee omspringt, iedere dag blowen is ook gewoon dom.

Dag beste mensen

Ben nu 3 maand gestopt met blowen ( na 2 jaar dagelijks blowen en andere zooi), nog nooit had ik zoveel motivatie als nu. Ik raad alle rokers/blowers aan om te stoppen met blowen en roken, bijkomen in gewicht was nooit zo easy, je wordt er mentaal en fysiek alleen maar beter van.

gtz Toon
Trots op je 17 jarige boy :o

gefeliciteerd ;) zelf blow ik niet, roken wel. Denk je dat dit massa zo erg tegenwerkt?
je zal wel minder zuurstoftransport hebben maar of die echt zoveel scheelt weet ik niet

• Topic Starter Topic Starter
gefeliciteerd ;) zelf blow ik niet, roken wel. Denk je dat dit massa zo erg tegenwerkt?
je zal wel minder zuurstoftransport hebben maar of die echt zoveel scheelt weet ik niet

Ik denk persoonlijk wel dat dit je massa tegenwerkt, als je rookt heb je namelijk veel minder eetlust en sigaretten versnellen je stofwisselling.

Ik heb zelf ook dagelijks geblowd en veel ook. Was ook in 1x gestopt m,et blowen en roken. Vond het heel erg moeilijk. Voor mij al jaren terug en een van de beste dingen wat ik ooit gedaan heb.

Kan me een beetje indenken hoeveel moeite het gekost heeft. Topprestatie!

Heb al 6 jaar geen joint meer aangeraakt. Ook lange tijd dagelijks geblowd... Roken stoppen vind ik lastiger. Ben echt on/off, gemiddeld toch wel 5 a 6 maand per jaar, elke zomer trap ik er weer in.

Je wordt er slomer van, alles wat je doet moet je met mate doen. Een klein beetje wiet of hasj in een jointje om te ontspannen zo eens in de maand kan geen kwaad. Net zoals een sigaretje soms is niet erg. Elke dag blowen of roken daarentegen is niet echt goed nee.

Kijk maar of het je nog zo gemakkelijk af gaat als je al 5+ jaar dagelijks blowed :)

Je zult inderdaad veel fitter zijn en voelen, goede keus om te stoppen! Je merkt het al na een paar dagen, je hebt gewoon meer zin om te gaan bewegen etc. Zeker met de zomer in het vooruitzicht een aanradertje, haha ;)

Goed bezig! Zelf heeft BB'ing mij geholpen met stoppen met roken. Ik had gehoord dat het sportprestaties/massa kweken tegenwerkt. Met dat idee in mijn achterhoofd kon ik er mee stoppen. Of het echt zo is en in welke mate het tegenwerkt weet ik niet zeker.

Goed bezig! Zelf heeft BB'ing mij geholpen met stoppen met roken. Ik had gehoord dat het sportprestaties/massa kweken tegenwerkt. Met dat idee in mijn achterhoofd kon ik er mee stoppen. Of het echt zo is en in welke mate het tegenwerkt weet ik niet zeker.

Hoeveel rookte je per dag & hoelang ben je gestopt?

Ik rook nog steeds., denk al zon 4 a 5 jaar., wil wel stoppen maar nog niet gelukt, energie tekort? nooit last van gehad en zin in trainen heb ik altijd..

Misschien komt dat doordat ik ook wat drukker ben dan gemiddeld persoon:o

Ik ben ook gestopt met smoken, drinken en zelfs met schelden:)

t*ring ^&&*^#$$@! me joint is m'n bier gevallen:fuu::mad:

Oud?
je bent zelf oud:mad:

Heb 15 jaar geblowd en gerookt ondertussen bijna 3 jaar gestopt met blowen en 2.5 met roken. Begin precies echt oud te worden...
Maar ondanks dat ik er nu nog soms zin in heb 1 van de beste dingen dat ik ooit heb gedaan.

Dag beste mensen

gtz Toon

goed van je
:thumbs:

Ik heb zelf ook dagelijks geblowd en veel ook. Was ook in 1x gestopt m,et blowen en roken. Vond het heel erg moeilijk. Voor mij al jaren terug en een van de beste dingen wat ik ooit gedaan heb.

Kan me een beetje indenken hoeveel moeite het gekost heeft. Topprestatie!

+ 1

Proficiat ts...en nu volhouden !

Terug
Naar boven