Fitness Seller

Gestopt met roken

sheila

Novice
Waardering
0
Zoals ik al had verteld in mijn 1e bericht waar ik me in voorstel heb ik al laten weten dat ik zou stoppen met roken, ben nu inmiddels 8 weken gestopt met roken en het gaat echt :thumbs: ben dr erg blij mee en mij vriend ook.
Heb helaas even niet kunnen trainen ivm met een ontsteking maar dat gaat ook weer goed, dus ben ik deze week weer begonnen met trainen :D en het gaat lekker.
Ga nu ook meer cardio gaan doen ivm met aankomen omdat ik gestopt ben met roken +/_ 1 1/2 uur per week cardio is de bedoeling.

:bow: Super, geweldig gedaan al 8 weken zonder roken.:bow:
En nu door blijven gaan:thumbs:

Hardstikke goed meid!

Super en nu volhouden.

8 weken lijkt lang maar het is nog niets. Eens je een jaar of twee gestopt bent mag je beginnen geloven dat het zal lukken.

Proficiat! Dit is een voorbeeld waar velen een puntje kunnen aan zuigen !

Diabolic zei:
8 weken lijkt lang maar het is nog niets. Eens je een jaar of twee gestopt bent mag je beginnen geloven dat het zal lukken.
Daar heb je natuurlijk wel gelijk in, maar 2 jaar is wel een behoorlijke prestatie/drempel, dus kun je beter elke paarmaanden/half jaar jezelf trakteren op een lekker etentje of iets dergelijks, om te vieren, dat je ..... lang gestopt bent om goed gemotiveerd te blijven.
Je houdt een bult geld over, dus jezelf trakteren af en toe moet makkelijk kunnen.

Goed bezig Sheila!:thumbup:

Goedzo :thumbup:
Ben zelf nu bijna 7 maanden gestopt :)

ik ben ruim 2 jaar gestopt..

helaas gisteren weer een peuk gerookt :(

stoppen met roken valt altijd tegen in het begin, daarna word het veel makkelijker, tot je een moment van zwakte heb..

tis voor mij nu de kunst om het bij die ene te laten.

maar 8 weken is in iedergeval een super begin :thumbup:
Volhouden!

netjes, wees niet zo'n b*ch als ik en BLIJF er ook van af!

Doe je goed! Ik ben nu bijna 10 maanden gestopt!

Goed zo.....Gefeliciteerd!! Ik vind het echt goed als mensen kunnen stoppen na jaren fanatiek gerookt te hebben. Ik ben geen roker geweest maar ik zie wel om heen wat het met je kan doen..het word iets psychisch. Je moet dan echt sterk zijn een sterke wil hebben om te stoppen!!! Ik ken je niet maar ben wel trots op je hihi:)

SaborLatina

me vriendin is nu 3 dagen gestopt en gister voor het eerst mee gaan trainen...warming up leg press (ik even squatje laten zien) hamstrings en kont gedaan (ik lunges laten zien) ....shake aan de bar en naar huis

Ik ben ook gestopt, nu ongeveer anderhalve week, gaat best goed, alleen heb je van die 'typische sigaret rook momenten' op je dag die je echt op een andere manier moet besteden. En tijdens uitgaan is het helemaal moeilijk, maar ik heb echt 424142 pakkies kauwgom gekocht, iedere keer als ik normaal een sigaret op zou steken doe ik nu een kauwgompie. Ik heb alleen geen goede voornemens nu voor 2006.... Normaal zeg ik ieder jaar dat ik ga stoppen maar nu ben ik al gestopt voor de jaarwisseling,

Maar alle mensen die gestopt zijn of gaan stoppen, veel succes dermee!

Guido20 zei:
Ik ben ook gestopt, nu ongeveer anderhalve week, gaat best goed, alleen heb je van die 'typische sigaret rook momenten' op je dag die je echt op een andere manier moet besteden. En tijdens uitgaan is het helemaal moeilijk, maar ik heb echt 424142 pakkies kauwgom gekocht, iedere keer als ik normaal een sigaret op zou steken doe ik nu een kauwgompie. Ik heb alleen geen goede voornemens nu voor 2006.... Normaal zeg ik ieder jaar dat ik ga stoppen maar nu ben ik al gestopt voor de jaarwisseling,

Maar alle mensen die gestopt zijn of gaan stoppen, veel succes dermee!
Jij ook heel veel suc6!! Waarom heb je besloten om te gaan stoppen?? Maybe helpt het als je al die punten opschrijft en uitprint. als je ff een moment hebt dat je een sigaretje wilt roken pak je de lijst erbij.Dont know..bij sommige helpt het!!

Suc6!! en wel volhouden he....

SaborLatina

Ben zelf nooit roker geweest maar uit ondervinding met mijn ex'jes weet ik wat het is om te stoppen . Veel respect voordiegeenen het volhouden !!

bijna 5 jaar gestopt..... enkel af en toe een jointje

SaborLatina zei:
Jij ook heel veel suc6!! Waarom heb je besloten om te gaan stoppen?? Maybe helpt het als je al die punten opschrijft en uitprint. als je ff een moment hebt dat je een sigaretje wilt roken pak je de lijst erbij.Dont know..bij sommige helpt het!!

Suc6!! en wel volhouden he....

SaborLatina

Ik merkte dat ik steeds meer ging roken, van sochtends vroeg tot savonds laat stond ik met een sigaret ik mijn bek. Pakkie per dag ging er met gemak doorheen. En veel mensen in mijn omgeving zeiden dat het mij nooit zou lukken om te stoppen, nu ben ik dus alleen maar meer gedreven om aan hun het tegendeel te bewijzen.

Ik ga het zeker volhouden! Bedankt voor de tips en de motivatie!

Perfect ga zo door!!Je zal merken dat alles alleen maar beter word.Ik ben nu 9 maanden gestopt en merk dat de smaak van eten veel beter is,ik voel me fitter,herstel beter.En me porto blijft veel voller.Wat ik verrookte aan geld geeft ik nu uit aan bb.Bijv aan supps of aan boeken over bb etc.En ik rookte anderhalf pakkie per dag 6 euro per dag dus.6 euro x 7 = 42 eurie per week.ongeveer 168 eurie per 4 weken.Echt ziek als ik er zo naderhand bij nadenk.Want voor 168 eurie kan je een hoop leuke dingen doen.;)

Maar succes met het stoppen.Je bent al 8 weken op weg dus lukken moet het zeker nu ;)

Terug
Naar boven