MuscleMeat

Gettin them shreds

Sinds ik de tren + mast + t3 dr in heb gegooid heb ik de eetlust van een paard... merk dat 2600 veel te weinig is helaas:( hele dag buikpijn van de honger..

zou t3 er dan uit gooien als je kapot gaat van de honger (verschil dat je met t3 maakt eet je er dan wss wel bij), dus zonder de t3 kun je makkelijk 2600 aan maar met zou je eigenlijk bij 3k pas vol zitten en is je t3 niks waard tegenover de 400 deficit per dag.
Verder GL man

• Topic Starter Topic Starter
Tren zonder T3 is een no-go voor mij.
Ook hanteer ik geen 400 deficit per dag maar zo'n 1400 :)

Je wordt vanzelf een zombie en heb je ook geen honger meer.

Duurt alleen wel ff.

Met depleten op diepste punt zat ik ook bijna op 2000 deficit.

Voelt heel apart.

Maar jij zit 7 dagen per week 1400 deficit?

Yep. Al moet ik toegeven dat ik wel alcohol heb gedronken op de zaterdagen... Kut single leven:(

Tren zonder T3 is een no-go voor mij.
Ook hanteer ik geen 400 deficit per dag maar zo'n 1400 :)
Ik bedoelde het verschil van 2600 naar 3k man. Dus dat was 400 wist verder niet in welk deficit je je begeeft/begaf.

Waarom voor jou tren zonder t3 no go? Misschien goeie info voor mn volgende cut want ik deed t3 zonder tren en dat ging nou niet heel lekker(fk veel honger) afgelopen keer terwijl het wel een krachtig goedje is.

Ik bedoelde het verschil van 2600 naar 3k man. Dus dat was 400 wist verder niet in welk deficit je je begeeft/begaf.

Waarom voor jou tren zonder t3 no go? Misschien goeie info voor mn volgende cut want ik deed t3 zonder tren en dat ging nou niet heel lekker(fk veel honger) afgelopen keer terwijl het wel een krachtig goedje is.

Tren verlaagt je stofwisseling. Daarom altijd T3 bij tren.

En je valt dus ook minder af, wat niet mijn doel is tijdens t cutten;)

Ik verwachte deze uitspraak niet van jou Stun.

Had eigenlijk verwacht dat je wel met de uitspraak van Robke mee zou gaan mbt gains en spiermassa behoud.

Robbie moet zn gekke powerliftfattygains dingetjes lekker in zn eigen topic houden:( Dit topic gaat over shredded worden :$

Robbie moet zn gekke powerliftfattygains dingetjes lekker in zn eigen topic houden:( Dit topic gaat over shredded worden :$

hahahah lekker ding.

Robke bedoelt het wel goed hoor. Hij is bezorgd om je spiermassa. Is wel lief toch? ;)

Maar srs, Stun hoe gaan de shreds? Vliegt het vet er af of valt het tegen? En hoe gaat de spiermassa? Nog wat vol of plat?

Yes ga ik doen;)

Topper!

Terug
Naar boven