- Waardering
- 6.327
En je sprak laatst nog over een kindje erbijBeide explosief karakter. Stunna on tren is helemaal niet te houden/genieten. Dus dit was niet de tijd voor een relatie

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En je sprak laatst nog over een kindje erbijBeide explosief karakter. Stunna on tren is helemaal niet te houden/genieten. Dus dit was niet de tijd voor een relatie

Goodluck mate, even lekker aan jezelf en je kid denken.Is de enige vrouw waar ik van hou. Maar voorlopig zit er niets in. Zou niet gezond zijn voor beide partijen![]()
Ben ik de enige die geen poep gelooft van wat Stunna post?![]()

Stunna is eigenlijk nattyBen ik de enige die geen poep gelooft van wat Stunna post?![]()
+1. Stunna is waarschijnlijk een manlet van 160 met amper 60kg. Pfoe

Hoe gaan de shreds broeder.
Op 55kg bij 2.10m lijkt hij me vrij shredded te staan. Dan is het enkel pees en bot, geen grammetje vet

(witte rijst <3)Weinig ruimte voor een hart ook.. Klopt wel aardig volgens mij![]()

Sinds ik de tren + mast + t3 dr in heb gegooid heb ik de eetlust van een paard... merk dat 2600 veel te weinig is helaashele dag buikpijn van de honger..
50 kilo gras halen dan maar.
Wanneer mag je van jezelf je refeed of reload pakken dan? Is gewoon kut de hele tijd met honger en last in je buik te lopen.